Sport1 Banner

עירוני קרית שמונה חזרה לליגת העל, טבריה שמרה על המקום השני

play
עירוני קרית שמונה חוגגת חזרה לליגת העל | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5 05:27

אבו רומי כבש שלושער ב-0:5 המוחץ על מכבי הרצליה שהעניק לצפוניים את אליפות הלאומית והכרטיס לליגה הבכירה. 2:4 למדורגת שנייה על יפו, העולה הנוספת תיקבע במחזור הסיום כי בני יהודה גברה 0:2 על רמה"ש. בתחתית: סקציה נס ציונה ירדה מתחת לקו האדום

(גודל טקסט)

מחזור אחד אחרון נשאר לסיום הליגה הלאומית ואין צמוד מזה. היום (שישי) במסגרת המחזור ה-36 עירוני קרית שמונה הבטיחה את האליפות ואת חזרתה לליגת העל תוך עונה אחת בלבד עם 0:5 מוחץ על מכבי הרצליה, אבל המאבק על הכרטיס הנוסף בעיצומו כי עירוני טבריה ובני יהודה ניצחושתיהן ביתרון של שני שערים ועל כן ההכרעה תהיה במחזור הסיום.

בתחתית, סקציה נס ציונה ירדה למקום ה-15 ולפני האחרון בעקבות ההפסד להפחעל עפולה שנותרה מושלמת ואילו הפועל ראשון לציון עקפה אותה, כמו גם הפועל כפר סבא שהשיגה 0:1 קריטי בעכו. תוצאה חריגה נרשמה כאשר מ.ס. כפר קאסם ניצחה 4:8 את בני שפרעם שירדה מזמן לליגה א'.

איזי שרצקי, בעלי עירוני קרית שמונה
הבעלים איזי שרצקי הגיע לנתניה בתקווה לראות עליית ליגה | דני מרון
מוחמד אבו רומי, שחקן עירוני קרית שמונה
בעונה הבאה בליגת העל. ברדה ואבו רומי | דני מרון

עירוני קרית שמונה – מכבי הרצליה 0:5

מוליכת הטבלה עברה לא מעט עליות ומורדות לאורך העונה, אבל ניצחון "ביתי" באצטדיון בנתניה הבטיח לה את הכרטיס בחזרה לליגת העל תוך עונה אחת. קבוצתו של שי ברדה חגגה ב-0:3 על מכבי יפו במחזור הקודם, משחק שני ברציפות בו הבקיעה את כל שעריה בדרך לניצחון במחצית השנייה והיום היא כבשה חמישייה שנייה העונה על חשבון מכבי הרצליה והעפילה לליגת העל. בדרך להבטחת אליפות הלאומית היא נהנתה משלושער של מוחמד אבו רומי, משער עצמי אומלל של רן ואתורי וגיא בן לולו קבע 0:5 לקראת הסיום והחגיגה החלה. בשריקת הסיום גם ציינו שחקני הקבוצה והאוהדים את החטופים בעזה וקראו לשחרורם.

דקה 24: גול! האם זה יהיה שער האליפות והעלייה לליגת העל? אבו רומי הגיע ראשון לכדור רוחב משמאל ודחק את ה-0:1.

דקה 41: גול! קרן מימין נחתה על ראשו של אבו רומי, שהשלים צמד וקרית שמונה בדרך הבטוחה בחזרה לליגת העל.

דקה 43: גול! קרית שמונה כבר ב-0:3. סטיבנס ניסה לעבור את השוער וגם הצליח, אבל ואתורי בניסיון להציל שער הקדים אותו ובעט לרשת שער עצמי אומלל.

דקה 70: גול! אבו רומי השלים שלושער ראשון בקריירה וכל הספסל רץ לחגוג איתו. הפעם הוא גלגל לרשת החשופה מכדור חוזר.

דקה 86: גול! בן לולו המחליף הצטרף לחגיגה כשכבש באחד על אחד את שערו השני העונה. חמישייה שנייה העונה של קרית שמונה לרשת של הרצליה.

עירוני טבריה – מכבי יפו 2:4

0:1 קטן-גדול על הפועל נוף הגליל במחזור האחרון היה שווה לאלירן חודדה ושחקניו עלייה למקום השני, בזכות המעידה של בני יהודה. היום טבריה שמרה על המקום השני וגם על הפרש השערים מבני יהודה שנותר על 4+, בזכות ניצחון בשני שערים – בדיוק כמו הכתומים במשחק המקביל מול הפועל ניר רמת השרון. טבריה כבר נקלעה לפיגור מפתיע בדקה ה-33 אחרי טעות של פרנקו מסורק, אך ריף מסיקה איזן תוך דקה ויעקב אבבה השלים מהפך ולאחר מכן צמד משני מצבים נייחים. אחמד עאבד בפנדל כבר קבע 1:4, אבל אחרי גיל יצחק גם דני עאמר כבש לזכות האורחת ששוב התפרקה בהגנה.

דקה 33: גול! 0:1 ליפו! מסורק ניסה לשמור על הכדור שלא ייצא לחוץ ושגה כי השאיר אותו אצל שחקני ההתקפה של יפו, הרמה מימין מצאה את יצחק שנגח חזק ומדויק פנימה.

דקה 34: גול! שוויון בזק של טבריה! מסיקה דהר לעבר השער, חלף על פני השומר ובעט כדור חד לפינה הקרובה מתוך הרחבה.

דקה 45+6: גול! המהפך של טבריה! קרן מימין מצאה את אבבה, שעלה גבוה ונגח את ה-1:2.

דקה 63: גול! אבבה השלים צמד אחרי ערבובייה ברחבה ממצב נייח. 1:3 לטבריה שתשמור על המקום השני.

דקה 75: גול! טבריה חוגגת. זהו עאבד שכבש בפנדל וקבע 1:4.

דקה 87: גול! יפו עם שער נוסף, הפעם זהו דני עאמר שצימק וקבע 4:2 בסיום.

מוחמד אבו רומי, שחקן עירוני קרית שמונה
מוחמד אבו רומי, שחקן עירוני קרית שמונה | דני מרון

בני יהודה – הפועל ניר רמת השרון 0:2

הכתומים כבר היו בדרך הבטוחה בחזרה לליגת העל אחרי שלוש שנים והיום שוב נראו טוב, אבל השיגו ניצחון שני בלבד בששת המחזורים האחרונים ומכיוון שעירוני טבריה לקחה גם כן שלוש נקודות במשחק המקביל, נותרה במקום השלישי ותצטרך לא מעט מזל במחזור הסיום כדי לשוב לליגת העל. אלירן עטר כבש צמד והקפיץ את האצטדיון בבלומפילד, ברמת השרון בן רייכרט הורחק בפעם השישית העונה והקבוצה שוב לא ניצחה – דבר שלא הצליחה לעשות מאז חודש מרץ.

דקה 51: גול! אלירן עטר, שהחמיץ וכמעט בישל בחצי הראשון, מצא את הרשת בבעיטה מסובבת ממרחק.

דקה 55: כרטיס אדום! רייכרט גלש ופגע בעטר, ספג כרטיס צהוב שני תוך דקה והורחק.

דקה 71: גול! בני יהודה עם השני שלה. רמת השרון הסתבכה בהרחקת הכדור, עטר מזווית קשה מצא את הפינה הקרובה, עם עזרה מעידן כהן שהכדור פגע בו.

הפועל נוף הגליל – הפועל אום אל פאחם 1:2 לנוף הגליל: בן מיזן (36), נבו שדו (56). לאום אל פאחם: ראשיד צ'ירינו 64).

אוהדי עירוני קרית שמונה
גם לא מעט מאוהדי קרית שמונה התייצבו | דני מרון

הפועל ראשון לציון – הפועל רמת גן 1:2

עופר טסלפפה פוטר מתפקידו לפני כעשרה ימים ועל הקווים חזר לעמוד אופיר קופל, אבל בשבוע שעבר זה לא הספיק והפועל ראשון לציון הצליחה רק לחזור מפיגור ולהציל נקודה נגד סקציה נס ציונה ונשארה במקום לפני האחרון שמוביל לליגה א'. היום היא כבר טיפסה מעל הקו האדום עם ניצחון קריטי על הפועל רמת גן, שכעת היא בסכנת ירידה על אף שהיא במקום ה-12. מושיקו סמל כבש פעמיים והשוויון של יניב מזרחי היה זמני בלבד, עמוק בתוספת הזמן גם האורחת איבדה את גידי קאניוק שהורחק בכרטיס אדום ויחסר לה במחזור האחרון נגד סקציה נס ציונה שירדה מתחת לקו האדום.

דקה 3: גול! משחק שני ברציפות שסמל הבקיע וראשון לציון ביתרון מוקדם. הוא בעט מכ-25 מטר, כדור שפגע בשחקן הגנה, שינה כיוון והטעה את גורדין בדרך לרשת.

דקה 39: גול! הפועל רמת גן השוותה. קאניוק הרים לרחבה כדור נייח, יניב מזרחי איזן בנגיחה.

דקה 58: גול! שוב סמל, שוב ראשון לציון ביתרון. שוב הוא בעט מחוץ לרחבה והכדור נעצר רק בחיבורים.

דקה 90+10: כרטיס אדום! עמוק-עמוק בתוספת הזמן, גידי קאניוק הורחק והותיר את האורדונים ב-10 שחקנים.

הפועל עכו – הפועל כפר סבא 1:0

הירוקים מהשרון שוב במקום ה-13 שמבטיח הישארות בליגה הלאומית והם תלויים בעצמם במחזור הסיום בזכות ניצחון החוץ על מוליכת הפלייאוף התחתון. בנג'מן קוקו הבקיע את השער היחיד במשחק וכאמור הפועל כפר סבא תישאר בליגה אחרי שבילתה זמן רב מתחת לקו האדום אם תנצח את מ.ס. כפר קאסם בשבוע הבא.

דקה 69: גול! 0:1 יקר לכפר סבא. קוקו התמקם מצוין ברחבה, קיבל כדור עומק מכהן ומקרוב כבש.

סקציה נס ציונה – הפועל עפולה 2:0

הקבוצה של יובל נעים מתחת לקו האדום לפני מחזור סיום העונה וזאת בעקבות ניצחון בודד בתשעת המשחקים האחרונים. אחרי שהייתה קרובה לניצחון קריטי בשבוע שעבר ובסופו של דבר ספגה שוויון מהפועל ראשון לציון, היום היא לא הצליחה להתמודד עם הקבוצה היחידה שמאזנה מושלם בפלייאוף התחתון ושבזכות הניצחון השישי עשתה צעד ענק אל עבר הישארות, כחלק מסיום עונה אדיר שלה.

דקה 49: גול! פרדה הניף את רגל שמאל מחוץ לרחבה וכבש שער מרהיב וחשוב לעפולה.

דקה 76: גול ואדום! צעדון הכשיל את פרדה ברחבה והורחק מכיוון שמנע שער בטוח, ריבולייה דייק מ-11 מטר וקבע 0:2.

מ.ס. כפר קאסם – איחוד בני שפרעם 4:8 לכפר קאסם: אסיל כנאני (15 ו-45)' ניר אברג'יל (45+4), סייד אבו פרחי (31 ו-50), גיא דהן (55), מואמן עיראקי (80). לשפרעם: עומרי עאמר (עצמי, 36), מאלה דואגוע (58), אנס דאבור (63 ו-67).

משחקי המחזור ה-37 (שישי הבא, 16:00):

הפועל ניר רמת השרון – עירוני קרית שמונה מכבי הרצליה – עירוני טבריה הפועל אום אל פאחם – בני יהודה מכבי יפו – הפועל נוף הגליל

בני שפרעם – הפועל ראשון לציון הפועל רמת גן – סקציה נס ציונה הפועל כפר סבא – מ.ס. כפר קאסם הפועל עפולה – הפועל עכו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי