אלירן עטר נשאר בבני יהודה: "יש לי חוב לאבא ולקהל"

play
אלירן עטר מציג את המדים החדשים | אתר רשמי, בני יהודה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6 04:46

כפי שפורסם בוואלה ספורט, הקפטן הוותיק ממשיך בכתום וגם התכבד בהצגת המדים החדשים: "לא הולך לאף מקום, בני יהודה זה הבית שלי"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אלירן עטר נשאר בבני יהודה לעונה נוספת, בניסיון להחזירה לליגת העל. כפי שפורסם כאן מיד לאחר מחזור הסיום בליגה הלאומית, בו פספסו הכתומים את הכרטיס השני לליגה הבכירה, עטר לא נוטש את קבוצת נעוריו. הערב (רביעי) הודיע המועדון משכונת התקווה כי הקפטן ממשיך לעונה עשירית והוא גם זה שהציג את מדי הבית החדשים לעונת המשחקים הבאה.

המדים מהווים הומאז' לעונת 1992/93 המכונה – "בני יהודה- ברזיל", כאשר המועדון ממשיך את שיתוף הפעולה עם המלבישה הרשמית חברת "לוטו". המדים יוצאו למכירה בקרוב בחנות האינטרנטית החדשה שמוקמת באתר החדש של המועדון שבקרוב ייעלה לאוויר באופן רשמי לנוחיות אוהדי הקבוצה.

עטר בן ה-37, שחזר לקדנציה שנייה בבני יהודה לפני כשלוש שנים, סיים את העונה החולפת עם שמונה שערי ליגה ו-10 בישולים.

אלירן עטר, בני יהודה
אלירן עטר מציג את המדים החדשים | אתר רשמי, בני יהודה

עטר התייחס להישארותו ואמר: "ראשית, אבא זה בשבילך. יש לי עוד חוב אצלך ואצל הקהל. אני פה, אני לא הולך לאף מקום. בני יהודה זה הבית שלי באמת, ולא כעוד אמירה נדושה. המקום שבו גדלתי מגיל 8, שנתן לי את ההזדמנות הראשונה להוביל, להגשים ולנצח. קיבלנו סטירה כואבת בפלייאוף ובקו הסיום של העונה, אך יחד עם זאת אני רוצה להודות לכל הקהל היקר על התמיכה האינסופית והמילים החמות, אני אוהב אתכם. אעשה הכל כדי להשלים את המשימה בעונה הקרובה".

עוד באותו נושא: אלירן עטר, בני יהודה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי