רז שטיין חתם בהפועל ראשון לציון: "הגיע הזמן שתהיה קבוצה ראויה"

play
רז שטיין | דני מרון
מחוץ לקווים 18.06.2024 08:11

החלוץ בן ה-30 שסיים את דרכו בהפועל פתח תקוה שב לקבוצה בה גדל: "נרגש לחזור". דור חברון חתם בהפועל רעננה, רוי הראל בהפועל כפר סבא

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) כי האריכה את חוזהו של שוערה בן ה-22 רוי ששון עד 2028 – ובמקביל השאילה אותו לבני יהודה. "שמח להצטרף לבני יהודה, זהו רגע מרגש עבורי", אמר. "אני מודה על ההזדמנות, המטרה השנה ברורה לכולם, הקבוצה הזאת צריכה לחזור למקום בו היא ראויה להיות".

על הארכת החוזה בבית"ר אמר: "אני גאה ושמח להמשיך את דרכי בבית"ר ירושלים. המועדון הזה הוא כמו בית בשבילי, ואני אעשה הכל כדי להוביל את הקבוצה להצלחות נוספות בעתיד. אני יוצא לעונת השאלה במטרה לחזור לכאן טוב יותר ומחושל יותר. מודה להנהלת בית"ר על האמון ושמח לפתוח פרק חדש בבני יהודה".

בעלי המועדון, ברק אברמוב, אמר לאחר הארכת החוזה: "רוי הוא אחד הצעירים המשמעותיים של בית"ר ירושלים, ואני שמח שהוא ימשיך איתנו עוד מספר עונות. הארכת החוזה והשאלתו הם חלק מתכנית ההכשרה שלנו עבורו, מתוך מטרה להכין אותו בעתיד הקרוב לתפקיד השוער הראשון של בית"ר. אין לי ספר שהוא יצליח בדרך למעלה".

שחקן הפועל ראשון לציון רז שטיין
חוזר הביתה. שטיין | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ראשון לציון

* רז שטיין חתם היום (חמישי) בהפועל ראשון לציון, ובכך סגר מעגל ושב לקבוצה בה שיחק בגילאי הנוער. החלוץ בן בן ה-30 שיחק החל מ-2022 בהפועל פתח תקוה, ולפני עבר גם בבני סכנין, הפועל תל אביב, הפועל חיפה, סקציה נס ציונה, מכבי הרצליה, הפועל קטמון ירושלים והפועל עכו. ""נרגש לחזור למועדון שבו התחלתי לשחק כדורגל בפעם הראשונה, בתור תושב העיר הגיע הזמן שתהיה קבוצה ראויה לעיר ולאוהדים שלה. מאחל לנו בהצלחה יאללה ראשון", אמר שטיין.

* הפועל רעננה הודיעה כי יובל טיטלמן יישאר גם בעונה הבאה. אמש החתימו בקבוצה את השוער בן ה-23 דור חברון, ששיחק בליגה הלאומית בשנים האחרונות במדי הפועל כפר סבא והפועל ראשון לציון.

* הפועל כפר סבא החתימה אמש את הקשר בן ה-20 רוי הראל, שהיה שותף בעונה החולפת לעלייתה של עירוני קרית שמונה עם שני שערים ב-20 משחקי ליגה. "אני שמח להצטרף להפועל כפר סבא, אתן את כל כולי למען הצלחת הקבוצה", אמר לאחר החתימה.

עוד באותו נושא: הפועל ראשון לציון, רז שטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי