איתמר ניצן ישמש כעוזר המאמן בבני יהודה

play
איתמר ניצן שוער מכבי חיפה בחימום | מאור אלקסלסי
איתמר ניצן שוער מכבי חיפה בחימום

השוער שהודיע הקיץ על פרישה יהיה עוזרו של דוד מרטן: "אין ספק שיתרום מניסיונו הרב". עומר כץ האריך חוזה בהפועל פתח תקוה, איתי זדה חתם בהפועל ראשון לציון

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
איתמר ניצן, שחקן מכבי חיפה
ברשתות החברתיות צלבו אותו כבר אחרי ההפסד במולדובה | מאור אלקסלסי

בני יהודה תל אביב הודיעה היום (שלישי) שאיתמר ניצן מצטרף לצוות המקצועי של המועדון וישמש כעוזר המאמן של דוד מרטן. ניצן, 37, הודיע לפני כחודשיים על פרישה מכדורגל מקצועני לאחר קריירה עשירה בין הקורות של מכבי הרצליה, הפועל תל אביב, קרית שמונה, בית"ר ירושלים, רמת השרון, מכבי נתניה, מכבי חיפה ונבחרת ישראל. כעת הוא מתחיל את הפרק החדש בקריירה, על הקווים.

דוד מרטן, מאמן הקבוצה: "שמח שאיתמר מצטרף לצוות שלנו, אין לי ספק שהוא יתרום מניסיונו הרב למועדון, ויהווה חלק משמעותי בתוך הכוורת המקצועית לעונה הקרובה".

* עוד בליגה הלאומית: הפועל פתח תקוה, שירדה מליגת העל, הודיעה הערב על הארכת חוזהו של השוער עומר כץ. כץ בן ה-26 גדל במכבי תל אביב, אבל מאז הצטרף להפועל פתח תקוה באוגוסט 2020 לא עזב אותה ועמד בשערה בלאומית ובליגת העל.

* הקשר איתי זדה, 21, הושאל מהפועל ירושלים להפועל ראשון לציון. בעונה האחרונה שיחק בעירוני טבריה. זדה אמר לאחר החתימה: "שמח ונרגש מאוד להתחיל דרך חדשה עם בית חדש בכתום. תודה לכולם על האמון בי, מחכה כבר להתחיל את העונה ומבטיח לתת את כל כולי למען הקבוצה והמועדון. יאללה ראשון".

* לאו אינדיו, שחקנה של הפועל רמת גן בעונה שעברה, חתם בהפועל כפר סבא. הקשר האחורי הברזילאי בן ה-28 כבש שני שערים ב-23 משחקים במדי האורדונים, אליהם הגיע מהליגה הרביעית בברזיל. הוא מצטרף לז'וליו סזאר, רוי הראל וראוף ג'בארין שחתמו עד כה בכפר סבא.

עוד באותו נושא: איתמר ניצן, בני יהודה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי