אלטמן פונה לביה"ח עם חשש לשבר בלסת, הפועל ת"א הפסידה לאשדוד

play
רוי קורין בלבן | אתר רשמי, אינסטגרם, הפועל תל אביב
הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל (1) 00:25

החלוץ נפצע במשחק ההכנה שהסתיים ב-3:2. קורין וגניס כבשו, לאיוס שיחק מחצית, שחקן כנף מכף ורדה יגיע להתרשמות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עומרי אלטמן נפצע היום (שלישי) בדקות הפתיחה של משחק ההכנה בין הפועל תל אביב למ.ס. אשדוד ופונה לבית החולים. היורדת ללאומית הפסידה 3:2. אלטמן נפגע בהתנגשות ראשים עם טום בן זקן אחרי פחות מ-10 דקות וספג מכה חזקה בלסת. הוא פונה לחדר המיון בבית החולים תל השומר עם חשש לשבר בלסת, כשהוא מלווה על ידי אחד מאנשי הקבוצה.

מבחינת הפועל תל אביב ומסאי דגו זה היה ניסוי הכלים הראשון לקראת הליגה הלאומית. רוי קורין ושגיא גניס מחקו פיגור פעמיים, אבל שקד חכמון קבע 2:3 בדקה ה-65 וחתם את התוצאה.

ארבעת השחקנים החדשים, רובי לבקוביץ', רוי קורין, רועי הרמן ואוהד חזוט, פתחו בהרכב, שכלל גם את בריאן פאסי שעדיין מחזיק בחוזה לעונה הבאה. במחצית השנייה דגו ביצע שינויים רבים ושילב גם את הישאם לאיוס, שמתנהל מו"מ על מכירה שלו למכבי תל אביב. ליעד רמות שהחליף את אלטמן אחרי הפציעה, המשיך בחוד במחצית השנייה.

הרכב הפועל תל אביב במחצית הראשונה: רובי לבקוביץ', רועי הרמן, בריאן פאסי, זיו מורגן, דויד קופרמן, אוהד חזוט, רן בנימין, ארי כהן, רוי קורין, שגיא גניס, עומרי אלטמן.

הרכב הפועל תל אביב במחצית השנייה: עידו שרון, טל ארצ'ל, רועי לוי, אבי תורג'מן, עופר גלברד, אל ים קנצפולסקי, רועי אלקוקין, אליאן רוחנא, עומר סניור, הישאם לאיוס, ליעד רמות.

שחקן הפועל תל אביב, רוי קורין, מול שחקן מ.ס. אשדוד, אילי טמם
רוי קורין בלבן | אתר רשמי, אינסטגרם, הפועל תל אביב

בתוך כך, שחקן הכנף מיילסון לימה (30) יגיע להתרשמות בהפועל תל אביב. קבוצתו האחרונה הייתה אקסו הקזחית, אבל הוא לא שיחק מאז אוקטובר האחרון. בעברו של לימה הופעה אחת בנבחרת כף ורדה ושתי אליפויות עם אררט ארמניה, כאשר עונת השיא שלו הייתה ב-2021/22, אז הבקיע 18 שערי ליגה.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי