הפועל תל אביב רוצה את יעקב בריהון: "חייבים לחזק את הסגל"

play
יעקב בריהון שחקן מ.ס. אשדוד | ברני ארדוב
הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל (1) 00:25

הקשר ההתקפי מתלבט, במועדון מודאגים: "השם 'הפועל תל אביב' לא יחזיר אותנו לליגת העל. חייבים לצרף שחקנים איכותיים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ההפסד אתמול (שלישי) למ.ס. אשדוד 3:2 במשחק אימון, חידד בהפועל תל אביב את התחושה שהקבוצה זקוקה לשחקנים נוספים וטובים יותר, על מנת לעמוד במשימה ולשוב לליגת העל תוך עונה אחת. שחקנים בהפועל תל אביב אמרו אמש: "צריך לחזק את הסגל על מנת לחזור לליגת העל. השם 'הפועל תל אביב' לא יעשה את העבודה אם לא יהיה כאן סגל יותר חזק".

בקבוצה רוצים את יעקב בריהון ומנסים לשכנע אותו לרדת לליגה הלאומית. לקשר שסיים את חוזהו במ.ס. אשדוד ונותר עדיין ללא קבוצה לעונה הבאה, יש גם הצעה מהפועל חיפה והוא שוקל את צעדיו.

במועדון מקווים להתפתחויות במהרה בכל הקשור להעברת הבעלות לאדמונד ספרא, וכך גם כתוצאה מזה להזרמה של כסף על מנת לצרף זרים איכותיים ושחקנים ישראלים טובים נוספים. במועדון עוקבים אחר הפציעה של עומרי אלטמן אתמול במשחק. כזכור, החלוץ פונה לבית החולים עם פגיעה בלסת.

מאמן הפועל תל אביב, מסאי דגו
מסאי דגו | אתר רשמי, הפועל תל אביב

בתוך כך, שחקן הכנף מיילסון לימה (30) יגיע להתרשמות בהפועל תל אביב. קבוצתו האחרונה הייתה אקסו הקזחית, אבל הוא לא שיחק מאז אוקטובר האחרון. בעברו של לימה הופעה אחת בנבחרת כף ורדה ושתי אליפויות עם אררט ארמניה, כאשר עונת השיא שלו הייתה ב-2021/22, אז הבקיע 18 שערי ליגה.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב, יעקב בריהון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי