סלליך חתם בהפועל כפר סבא, שני מצטרפים להפועל פתח תקוה

שחקן הכנף בן ה-33 יחזק את הירוקים אחרי שכבש תשעה שערים במדי נס ציונה. רועי דוד וליאור גליקליך חתמו אצל היורדת מליגת העל

(גודל טקסט)

חיזוק מרשים להפועל כפר סבא, שמקווה להתמודד העונה בצמרת הלאומית אחרי ששרדה רק במבחנים בעונה הקודמת, והערב (שלישי) היא החתימה לעונה אחת את סינטאיהו סלליך. שחקן הכנף בן ה-33 מגיע אחרי ירידת ליגה עם סקציה נס ציונה, במדיה כבש תשעה שערים: "מאוד שמח להצטרף למועדון הפועל כפר סבא".

את הקריירה הבוגרת החל סלליך במכבי חיפה, איתה זכה באליפות ב-2010/11, ולאחר מכן שיחק גם בהפועל עכו, עירוני קרית שמונה, בית"ר ירושלים ומאריבור הסלובנית, איתה שיחק בליגת האלופות וחגג שתי אליפויות וגביע אחד. ב-2017 חזר למכבי חיפה ושיחק במדיה שלוש שנים, במהלכן עבר פציעה קשה. באוגוסט 2020 חתם בהפועל באר שבע ולאחר עונה עבר לגנצ'לרבירלי מהליגה הטורקית. הקדנציה בנס ציונה, אליה הצטרף בנובמבר האחרון, הייתה הראשונה שלו בלאומית.

הפועל פתח תקוה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה, והודיעה היום על שתי החתמות. במועדון השיבו את הקשר רועי דוד, שגדל במחלקת הנוער ואשתקד כבש שער אחד במדי מכבי הרצליה בליגה הלאומית. "אני מתרגש לחזור למקום שהיה בית עבורי לאורך כל כך הרבה שנים", אמר דוד לאחר החתימה. "לאורך השנים במחלקת הנוער שאפתי תמיד להגיע לקבוצה הבוגרת ולשחק מול הקהל המדהים של הפועל, ואני מאושר שעכשיו זה קורה. אתן את המיטב כדי שנעשה עונה טובה ונעמוד במטרות של המועדון לעונה הקרובה".

כמו כן הצטרף גם השוער ליאור גליקליך, חתם במועדון לעונה אחת עם אופציה לעונת נוספת, לאחר ששיחק אשתקד ארבע פעמים במדי הפועל ראשון לציון. "אני שמח להתחיל פרק חדש בקריירה שלי במועדון מפואר כמו הפועל פתח תקוה", אמר גליקליך לאחר החתימה. "אני מקווה להתפתח ביחד עם המועדון על מנת שנעמוד במטרות שלנו בעונה הקרובה".

קשר הפועל פתח תקוה רועי דוד
שב הביתה. דוד | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה

* עוד בלאומית, מכבי יפו השאילה מהפעל תל אביב לשנתיים את שחקן הכנף סמי אדם, ישראלי בן 19 ממוצא סודני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי