מילאן מקאריץ' חתם בהפועל תל אביב, מקס ציליץ' סיכם

play
רכש מסקרן בדרך להפועל ת"א. מקאריץ' | GettyImages, Koji Watanabe
"מילסון לוקח ללב את שריקות הבוז, אני לא יודע איך זה ייפתר" 41:17

החלוץ הסרבי השלים את מעברו בחוזה לשנתיים ופגש את חבריו החדשים במחנה האימונים בפולין, לשם יגיע ביום שישי הבלם הקרואטי של באניה לוקה הבוסנית

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הגיעה למחנה האימונים בפולין והערב (שלישי) הודיע המועדון כי שם פגשו שחקני הקבוצה והצוות המקצועי את החלוץ הסרבי מילאן מקאריץ' בן ה-28, שחתם לשנתיים באמצעות סוכנות השחקנים Berlin Sports – Bridge for Talents שנציגה בישראל הוא מאור רחמני.

עם זאת, לוואלה ספורט נודע כי זר נוסף שצפוי להגיע למחנה האימונים ביום שישי ולהצטרף למועדון הוא הבלם הקרואטי מקס צ'יליץ', שיגיע על חשבונו של בריאן פסי, שלא יצא למחנה וקיבל הודעה כי הוא אינו בתוכניות. צ'יליץ' בן ה-28 הוא שחקן באניה לוקה בעונה האחרונה, אלופת בוסניה שבמדיה רשם 2,600 דקות ב-30 משחקי ליגה. צ'יליץ' גדל בדינמו זאגרב ועבר לנוער של דואיסבורג הגרמנית, אך שיחק בקריירת הבוגרים בעיקר בליגה הקרואטית ומשם יצא לאוקראינה, למסינה מהליגה השלישית באיטליה וכן לברו הבולגרית, ממנה הגיע לבאניה לוקה.

מילאן מקאריץ', חלוץ הפועל תל אביב
יוביל את ההתקפה האדומה בלאומית | אתר רשמי, הפועל תל אביב, האתר הרשמי

מקאריץ' אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון הגדול הזה, שמעתי עליו רבות ואני נרגש ללבוש את מדי הקבוצה. אתן הכל כדי להשיג את המטרות העומדות בפנינו השנה, וביחד עם השחקנים והצוות – לשמח את הקהל הנפלא של הפועל".

מקאריץ' גדל במחלקת הנוער של וובודינה הסרבית ובשנים הראשונות שלו בבוגרים שיחק במספר קבוצות מקומיות. בעונת 2019/2020 עבר לשחק בקבוצת רדניק המקומית, שם החלה הפריצה הגדולה שלו, כשבעונת 2020/2021 כבש 25 שערים במסגרת הליגה ובנוסף בישל 8 שערים. מקאריץ' זכה בתואר מלך השערים המקומי ובזכות היכולת הטובה זכה לזימון לנבחרת סרביה, במדיה ערך שלוש הופעות.

בעונת 2021/2022 עבר לקבוצת אלבורג הדנית, בה הבקיע 11 שערי ליגה ובישל שישה בשתי עונות. בעונה החולפת שיחק בבוראץ' באניה לוקה, עמה זכה באליפות בוסניה כשהבקיע ארבעה שערים והוסיף בישול ב-29 משחקים בכל המסגרות.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי