טוריאל כבש בדקה ה-89, 0:1 להפועל ת"א על מילואי ביאליסטוק

play
סתיו טוריאל, הלם הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב, האתר הרשמי
"מילסון לוקח ללב את שריקות הבוז, אני לא יודע איך זה ייפתר" 41:17

מסאי דגו ושחקניו החלו את מחנה האימונים בפולין עם ניצחון הודות לשער של שחקן הכנף דקה לפני שריקת הסיום. צינגראס ותומר נבחנו, גם לאיוס פתח בהרכב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה הערב (רביעי) ניצחון במשחק ההכנה הראשון במחנה האימונים בפולין, כאשר גברה 0:1 על קבוצת המילואים של יגילוניה ביאליסטוק משער של סתיו טוריאל בדקה ה-89.

במשחק נבחנו הקשר היווני אנגלוס צינגראס ועילאי תומר, כאשר החלטה לגביהם תתקבל בהמשך המחנה ולאחר לפחות משחק אימון אחד נוסף. הישאם לאיוס, שצפוי להימכר הקיץ, פתח בהרכב, כמו גם עומרי אלטמן, שצפוי לחתום רשמית בימים הקרובים על הסכם הקיצוץ שלו. מאוויס צ'יבוטה לא בתכניות ובמועדון מקווים כי ימצא קבוצה בקרוב.

"זה היה משחק אימון ראשון במחנה והגענו למשחק הזה אחרי שתי יחידות אימון חזקות אתמול והיום בבוקר וידעתי שהשחקנים יהיו טיפה עייפים, אבל אני מצפה שהשחקנים ייראו יותר טוב", אמר המאמן מסאי דגו בסיום המשחק, "נמשיך לעבוד, יש לנו עוד משחק בשבת ואני בטוח שנשפר ונגיע מוכנים".

שחקני הפועל תל אביב במחנה בפולין
ההרכב שפתח מול ביאליסטוק | אתר רשמי, הפועל תל אביב, האתר הרשמי
אליאן רוחנא, הפועל תל אביב
המשחק הוכרע רגע לפני שריקת הסיום | אתר רשמי, הפועל תל אביב, האתר הרשמי

כאמור, טוריאל המחליף היה היחיד שמצא את הרשת במשחק כאשר הבקיע בבעיטה מקצה הרחבה. הקבוצה של דגו הייתה עדיפה לאורך המשחק, אבל לא הגיעה למצבים מסוכנים מספיק כדי לתרגם את יתרונה, להוציא את אותה בעיטה דקה לסיום.

הרכב הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עילאי תומר, טל ארצ'ל, זיו מורגן, דויד קופרמן, אנגלוס צינגראס, רן בנימין, ארי כהן, רוי קורין, הישאם לאיוס, עומרי אלטמן.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי