"אני אחרון חסידיו של הישאם לאיוס, אבל בחייאת אל תמכור אותו למכבי ת"א"

play
הישאם לאיוס, שחקן הפועל תל אביב | ברני ארדוב
ברנס לא עמד בלחץ, הפועל ת"א הפסידה 2:0 לאשדוד וירדה ללאומית 03:32

יו"ר הפועל ת"א בעבר דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "הייתה הצעה מדרום קוריאה? סע לשם - סע לכל קבוצה שהיא לא מכבי". על ספרא: "ההתנהלות מאכזבת בינתיים, הבעיה הכי גדולה שלו היא עופר ינאי"

(גודל טקסט)

אמיר ליובין, יו"ר הפועל תל אביב לשעבר ואוהד הקבוצה, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס להעברה המסתמנת של הקבוצה לידיו של הבעלים החדש: "זה נראה שהעסקה תצא לפועל למרות כל הקשיים. אני לא יכול להגיד שאני שמח מההתנהלות וממה שאני קורא.

"אתם יודעים מה הבעיה הכי גדולה של אדמונד ספרא? קבוצה שהייתה פעם חוג ולקח אותה עופר ינאי שרוצה לקחת אליפות ומשנה לגמרי את ה-DNA של המועדון, אתם לא יודעים כמה זה משפיע גם על קבוצת הכדורגל הסיפור הזה, ולכן העבודה של ספרא והציפיות ממנו בעקבות הכניסה של ינאי לכדורסל, הן הרבה יותר גבוהות. כשאני רואה מה ינאי עושה, זה נותן לי הרגשה שהוא בא לכאן לטווח ארוך. עופר הוא זן שהיו רגילים שמכבי באים וטורפים – והפעם זה השתנה".

האזינו לדברים

ליובין המשיך והתייחס לקבוצת הכדורגל: "אין ספק שבינתיים ההתנהלות מאכזבת. גם אם ספרא מאחורי הקלעים, אני מצפה מבן אדם שעומד להגיע שלא ימכור את הישאם לאיוס למכבי תל אביב. אני אחרון חסידיו של לאיוס, אבל בחייאת אל תמכור אותו למכבי. הייתה הצעה מדרום קוריאה? סע לשם, סע לכל קבוצה אחרת. אם הם לחוצים על כסף כנראה שיש בעיה. ספרא אמור לבוא ולקחת את המועדון, אבל אני לא מבין מה הולך להשתנות. יש הרבה שאלות ואין תשובות – כמו מה הוא מתכוון לעשות, כמה הוא מתכוון להשקיע ומה השאיפות שלו במועדון. להפועל תל אביב יש פוטנציאל ל-20 אלף מנויים עם סגל טוב וראוי – ואין לי מושג מה השאיפות של ספרא. הגיע הזמן שנציגיו פה בארץ יואילו בטובם ויגידו לנו 'אתם מחכים לספרא כי 1,2,3'"

שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס | דני מרון

ליובין התייחס לעונה הקרובה בליגה הלאומית: "בתור אוהד הפועל שעוד לא שינה את הדפוס שלו, אני תמיד פוחד מכל עונה ואני חושב שהקבוצה חייבת להתחזק ולעלות ליגה. אני לא מזלזל באף אחד אחר, אבל ברגע שהודיעו שספרא קונה את המועדון, עשו קרוב ל-8,000 מנויים וזה אומר שלאנשים יש ציפייה לראות קבוצה טובה עם הסתכלות קדימה והשקעה בתשתיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי