"הפועל תל אביב הקבוצה הכי טובה בליגה הלאומית. אי אפשר להדליק מדורות"

אמיר ליובין אופטימי למרות ההפסד המפתיע להפועל ראשון לציון: "הסיכוי שלא נסיים במקום הראשון או השני נמוך מאוד". וגם: הבעיות של דגו בהגנה והשקט התעשייתי מאז רכישת הקבוצה על ידי ספרא

(גודל טקסט)

אחרי שספגה מהפך ופתחה את הליגה הלאומית עם הפסד מפתיע 2:1 להפועל ראשון לציון, הפועל תל אביב של מסאי דגו תנסה להתאושש מחר (חמישי ב-19:00) כשתארח באצטדיון בלומפילד את היורדת השנייה מליגת העל – הפועל פתח תקוה שהחלה את העונה עם ניצחון 1:2.

בינתיים, יו"ר המועדון האדום בעבר ואוהד ידוע של הקבוצה, אמיר ליובין, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ושידר ביטחון לקראת המשך העונה והמאבקים שמצפים לקבוצה בלאומית.

האזינו לדברים

ליובין אמר: "ראיתי את המשחק ואני רוצה להגיד שאני ממש לא לחוץ וחושב שהקבוצה הזו מספיק טובה בשביל לעלות ליגה. אני באמת חושב שהפועל תל אביב קבוצה יותר טובה מהקבוצות בלאומית. אני מאמין בקבוצה הזו, היא יותר טובה משאר הקבוצות, אני חושב שהמשחק הראשון היה שיעור טוב ואני אופטימי לקראת ההמשך. מבחינת נתונים, הקבוצה הזו הכי טובה בלאומית.

מסאי דגו מאמן הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

"ייקח לחלק מהשחקנים זמן להתרגל, אבל אני מאמין שגם בגלל האיכות שלנו וגם בגלל הליגה עצמה – איזה קבוצות אתה רואה שרוצות לעלות ליגה? אולי הפועל פתח תקוה. מסאי דגו זה המאמן הנכון ויש שקט תעשייתי שזה גם משהו שקשה בימים אלה להשיג בקבוצות כדורגל. אמרו את זה גם על בני יהודה בעונות האחרונות? יש שקט בהפועל תל אביב, קשה להדליק מדורות.

"אני חושב שהשקט התעשייתי הזה והעובדה שיש אופק, תיתן לקבוצה את השקט לעלות ליגה. לא יהיה לחץ על המאמן והצוות המקצועי ואנחנו נעלה. מגיע לקהל הזה קבוצה בליגת העל. הסכוי שהפועל תל אביב לא תסיים במקום הראשון או השני, לדעתי הוא נמוך מאוד. הקבוצה הזו מספיק טובה, יש לה צוות מאמנים טוב, קהל מדהים ואני מאמין שהיא תחזור לליגת העל בסוף העונה".

אווירה של ליגת העל. אוהדי הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

על המשחק עצמו: "מי איכזב אותי? ההגנה, בלי להיכנס לשמות, מהשוער וצפונה. ראו שההגנה הייתה החלק הבעייתי בסיפור הזה, אבל בגלל זה חיזקו עכשיו את הקבוצה בבלם זר מנוסה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי