הפועל תל אביב נפרדה ממאוויס צ'יבוטה והחתימה שחקן הגנה חדש

שחקן הכנף חתם לשלוש שנים באקרון טוליאטי מהליגה הרוסית. יזן נסאר מצטרף לחבורה של דגו: "מועדון שכל שחקן שואף להגיע אליו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב החתימה היום (חמישי) את יזן נסאר עד סוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת ובמקביל נפרדה באופן רשמי ממאוויס צ'יבוטה שחתם לשלוש שנים באקרון טוליאטי הרוסית. הפרידה מצ'יבוטה חסכה לאדומים כ-3.5 מיליון שקל בשנתיים הקרובות, עלות חוזהו – פחות פיצוי שניתן לו בגובה 120 אלף דולר.

נסאר בן ה-27 משחק כמגן שמאלי וכבלם והוא מגיע לאדומים אחרי ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה וגם פתח במדיה את העונה הנוכחית (ושיחק בשני המחזורים הראשונים). הוא אמר לאחר לאחר החתימה: "הפועל תל אביב זה מועדון שכל שחקן שואף להגיע אליו ואני שמח על ההזדמנות שניתנה לי. מבטיח לאוהדים שאתן את כל כולי בכל דקה שאהיה על הדשא ומחוצה לו למען הצלחת הקבוצה. משימה חשובה לפנינו ועונה ארוכה ומאתגרת. נעבוד קשה ואני מאמין שביחד נצליח".

נסאר שיחק בליגות הנמוכות במדי צעירי טוראען והפועל כאוכב, ובקיץ 2020 הצטרף לבני סכנין. בשלוש השנים שלו בסכנין הוא רשם 34 הופעות בליגת העל ו-46 בכל המסגרות. בקיץ שעבר חתם בבני יהודה ורשם 22 הופעות בליגה הלאומית.

יזן נסאר, הפועל תל אביב
יזן נסאר, הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב, האתר הרשמי

צ'יבוטה חתם באקרון טוליאטי וסיים את דרכו בהפועל תל אביב, שהודיעה לו כבר לפני כמה שבועות שהוא לא בתכניות. הקבוצה החתימה היום גם את ארטיום דזיובה הוותיק, בעסקה שעלתה לכותרות בכל אתרי הספורט ברוסיה.

אקרון טוליאטי הוקמה לפני 6 שנים בלבד ואת העונה שעברה סיימה במקום השלישי בליגת המשנה ואחרי משחקי פלייאוף נגד אוראל, עלתה לראשונה לליגה הבכירה. אחרי 7 מחזורים היא מדורגת במקום ה-14 (מתוך 16) עם 5 נקודות, אחת פחות מניז'ני נובגורוד בה משחק דן גלזר. העיר טוליאטי ממוקמת במחוז סמארה, קצת יותר מ-1,000 קילומטרים מזרחית למוסקבה.

זו התחנה השנייה של צ'יבוטה בחו"ל אחרי ששיחק בלודוגורץ רזגארד הבולגרית במשך שלוש שנים (2019-2022). הוא שיחק בעבר גם בהפועל כפר סבא, בני יהודה ומכבי חיפה.

צ'יבוטה עבר להפועל תל אביב בקיץ שעבר וירד איתה לליגה הלאומית. לפני כמה שבועות כאמור שמע מהמאמן מסאי דגו שהוא לא נמצא בתכניות ושהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. הוא לא בכלל בסגל של האדומים בשלושת המשחקים הראשונים שלהם בליגת המשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי