הפועל ת"א מחכה למאמן מנטלי ומגבה את נסאר: "עושים לו עוול"

האדומים שוב איבדו יתרון ובקבוצה מודים: "כולם בתחושה ש-0:1 לא מספיק". בקבוצה מקווים שהסערה סביב המצטרף הטרי תחלוף, מצפים לעאבד או שוראנוב ועשויים להחתים את קנצפולסקי על חוזה חדש

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

5 נקודות מ-12 אפשריות לא היו בתכנון של מסאי דגו לפני תחילת הליגה הלאומית, אך נכון לעכשיו מאמן הפועל תל אביב מתמודד עם מצב מנטלי לא פשוט של שחקניו, שהוליכו בכל ארבעת המשחקים עד עתה, אך היריבה תמיד חזרה למשחק. אתמול זה הסתיים עם 1:1 דרמטי, אחרי שהפועל רעננה כבשה שער שוויון בדקה ה-118. "כולם בתחושה שיתרון 0:1 לא מספיק לניצחון, ומהלחץ בסוף גם סופגים. זה לא צריך להיות ככה", הודו בקבוצה.

במועדון מדברים כבר תקופה על צירוף מאמן מנטלי. השם של אלעד אשכנזי שעבד עם דגו במכבי חיפה הוזכר וייתכן שיצורף. בינתיים הקהל מתוסכל ובמועדון מנסים לחזק את הקבוצה עד לתום החלון. כרגע ההחלטה היא לצרף שחקן התקפה, אחמד עאבד או אריק שוראנוב. שוראנוב יהפוך רלוונטי רק אם מכבי חיפה תחתים חלוץ, כך שככל הנראה יהיה זה אחמד עאבד שיגיע.

בנוגע לאל ים קנצפולסקי, אין עדיין החלטה אם לשחררו להפועל ירושלים. במקביל ישנה מחשבה להחתימו על חוזה חדש למספר שנים. במועדון חיזקו את יזן נסאר, שספג שריקות בוז וגידופים עוד מהחימום וזה נמשך כאשר נכנס לשחק בשל אותו לייק לדף אינסטגרם המזוהה כפרו פלסטיני. "עושים עוול גדול לבחור, הוא מוכן לעשות הכל כדי להוכיח את זה", אמרו במועדון.

יזן נסאר הפועל תל אביב
חטף שריקות בוז מהאוהדים שלו. יזן נסאר | דני מרון

המשחק הופסק אתמול לחצי שעה לאחר שאוהד בשנות ה-50 לחייו התמוטט ביציע ובעקבות זאת גם נחבל בראשו. במשך דקות ארוכות בוצעה בו החייאה ביציע ורק לאחר שהתאפשר, הוא הורד אל האמבולנס שעל הדשא והובהל משם לבית חולים וולפסון במצב אנוש.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי