"היינו שמחים לשחקן כמו דיא סבע, הוא היה מתקבל אצלנו בזרועות פתוחות"

יו"ר הפועל תל אביב בעבר זועם בעקבות השריקות והקללות אל עבר יזן נסאר: "אין הבדל בין השורקים לבין אוהדי בית"ר ירושלים. השחקן הגיע מבני יהודה - ובוא נגיד שהם לא פחות ימניים מאוהדי הפועל תל אביב"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו הדרמטי מול הפועל רעננה וסערת יזן נסאר, מפלס הלחץ בהפועל ת"א שובר שיאים. יו"ר המועדון לשעבר, אמיר ליובין, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את המצב.

האזינו לדברים

על היכולת המקצועית של הקבוצה אמר ליובין: "אנחנו לא יכולים להתווכח שהפועל ת"א נראית לא טוב, אבל אני משוכנע שהקבוצה תעלה ליגה, כי הסגל הוא הרבה יותר משל הקבוצות האחרות בלאומית. אני חושב שהקבוצה הזו מספיק טובה. עם זאת, רואים שחסרים מספר שחקנים במספר עמדות ושמי שהגיע לא מתאים לליגה הזו, אבל לא יעזור כלום, הסגל הזה חייב לעלות ליגה. גם השחקנים שעכשיו רוצים לצרף, אני לא רואה בהם שום שוברי שוויון אלא בינוניות על בינוניות. אני חושב שחבורת הנסיכים שלנו צריכה להבין שפה צריכים לעבוד קשה, לנשוך ולעלות ליגה".

על סערת יזן נסאר שספג שריקות בוז בעקבות לייק שעשה לעמוד פלסטיני ברשת: "זה אחד הימים היותר קשים לאוהדי הפועל תל אביב הנורמליים והסבירים. לבוא ולצעוק בוז, זה אחד הדברים המגעילים, אין הבדל בין אלה שצעקו בוז לנסאר לבין אוהדי בית"ר ירושלים שאנחנו כל כך באים ומלינים על ההתנהגות שלהם מול שחקנים מהמגזר הערבי. יזן לא עשה כלום, אני חושב שבאמת איבדנו פה כל פרופורציה. אם חס וחלילה הוא היה משהו חריג או מעשה שלא ייעשה, המועדון היה יכול וצריך לדעת את זה לפני שהוא החתים אותו. אני משוכנע שהבדיקה הזו נעשתה והחתימו שחקן שבדקות שהוא שיחק הראה שהוא שחקן טוב, למרות כל הצעקות מסביב. אני מתנצל בפניו ואני מקווה שבמשחקים הבאים לא יהיו שריקות כאלה, כי זו לא הפועל תל אביב".

חטף שריקות בוז מהאוהדים שלו. יזן נסאר | דני מרון

האם לדעתו זה יכול להרוס לקבוצה מבחינת מקצועית: "אני חושב שזה ייפסק. פרשת דיא סבע במכבי חיפה? אנחנו כאוהדי הפועל ת"א היינו שמחים לקבל שחקן כמו דיא סבע בהפועל, תאמין לי שהוא היה מתקבל אצלנו בזרועות פתוחות. לאף אחד אין שום חומר על יזן. אם היה חומר, הייתי זורם איתך, אבל אין כלום. השחקן הזה הגיע מבני יהודה ובוא נגיד בעדינות שהם לא פחות ימניים מאוהדי הפועל תל אביב. אם הם לא שרקו לו בוז והוא התדנב ועזר ועשה? זה לא מתאים להפועל.

"תראה כמה הרשת החברתית מסוכנת, מספיק ציוץ של ילד שאפילו בדק או לא בדק והדליק את כל הבערה הזו סביב השחקן. הם לא ציינו שם את כל העבודה שיזן עשה למען המדינה בתקופה הזו. אני בטוח שאם הוא עשה טעות אז הוא גם מנתצל. אם אתה מדבר על שחקן, תפרוס כבר הכל, כולל מה שהוא עשה למען המדינה שלך. אני באמת לא יודע מה הם רוצים מהחיים שלו. ממה שאני קורא ושומע גם מאנשים בבני יהודה, כל הסיפור לא בסדר הזה והגיע הזמן לשנות דיסקט".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי