דגו: "נכון שזה תואר שמגמדים, אבל צריך להתענג עליו"

מאמן הפועל תל אביב לאחר שהאדומים זכו בתואר ראשון זה 12 שנה: "שמח מאוד אחרי שנים קשות שעבר המועדון". גוני נאור: "נעשה הכל כדי לחגוג שוב בסיום העונה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב החלה בעצלתיים את עידן אדמונד ספרא ואת מסע החזרה שלה לליגת העל, אבל הערב (רביעי) חגגה תואר ראשון של המועדון מאז 2012 בזכות 0:2 על הפועל נוף הגליל בגמר גביע הטוטו של הלאומית. אלפי אוהדים אדומים הגיעו לאצטדיון בנתניה כדי לראות שחזור של מפגש הליגה בין השתיים שהסתיים ב-3:4 משוגע לזכות הפועל תל אביב בגרין רק לפני שישה ימים, והפעם קבוצתם לא ספגה (בניגוד לכל משחקי הליגה) וכאמור נתנה להם רגע קטן של נחת עם הנפה אחרי 12 שנים.

את הגביע לקפטן רובי לבקוביץ' העניק סמ"ר גיא בניסו מסיירת גבעתי, שנפצע בנובמבר האחרון בעזה ונמצא מאז בהליך שיקום ארוך בבית החולים שיבא. גיא בן ה-23, תושב נתניה, הוא אחד מ-52 אלף פצועי ופצועות צה"ל וכוחות הביטחון המלווים על ידי ארגון נכי צה"ל, שמפעיל חמישה מחוזות וארבעה בתי לוחם באמצעותם מסייע בשיקום מעורר ההשראה של הגיבורות והגיבורים.

המאמן המנצח מסאי דגו אמר בסיום: "התחושות מדהימות, על כל תואר צריך להתענג. הדבר הראשון שרציתי ואמרתי לשחקנים זה שעלינו להגיע לגמר, הגענו ועשינו את זה – נשמח הלילה וממחר נחשוב על כפר שלם".

סמ
לבקוביץ' עם סמ"ר בניסו והגביע | דני מרון
מסאי דגו מאמן הפועל תל אביב עם עוזרו דושאן מאטוביץ'
דגו ומאטוביץ' חוגגים תואר ראשון של הפועל תל אביב אחרי 12 שנה | דני מרון

כשנשאל אם היה לחץ מהפסד, השיב דגו: "לא. פתחנו את המשחק מדהים והגענו להרבה מצבים, שמח שהבקענו שני שערים ונכון שהיינו יכולים להבקיע יותר, אבל לא צריך להיות חזירים. אני מאוד גאה בשחקנים. נכון שזה תואר שמגמדים, אבל בסוף כל תואר נכנס לספרי המועדון ואני שמח מאוד. אחרי הרבה שנים קשות אני מקווה שזה תואר שייתן לאוהדים קצת שמחה. ביום שני נגד כפר שלם זה כבר סיפור אחר, מול קבוצה שלא סתם במקום הראשון בליגה".

עוד אמר על בצורת של 12 שנה ללא תואר להפועל תל אביב: "פגשנו את נוף הגליל לפני כמה ימים והם הענישו אותנו על כל טעות, אז אני שמח שכל מה שעבדנו עליו בא לידי ביטוי במגרש. זכינו בתואר, נהנה הלילה וממחר נחשוב שוב על הליגה, שם אנחנו לא יציבים מספיק ועלינו להגיע מוכנים למשחק ביום שני".

על כך שהקבוצה שמרה על שער נקי: "היינו מאוד רכים בנייחים ונוף הגליל הענישה אותנו עם שלושה שערים, והיא הייתה יכולה להבקיע אפילו יותר. היום הכל עבד במחצית הראשונה, בחצי השני כבר קצת הורדנו את הרגל מהגז וגם היו לנו כמה שחקנים קצת פצועים כמו סתיו שלקחתי איתם סיכון".

על גוני נאור שכבש אמר לסיום: "הוא לא מבקיע הרבה, אז אני מאוד שמח שהוא עשה זאת ועוד בגמר, אני גם שמח בשביל גוראן (אנטוניץ') שהבקיע משחק שני ברציפות, היה היום הקפטן והיה מצוין".

נאור הוסיף לדברי מאמנו: "אנחנו מאוד שמחים לזכות בתואר ועכשיו אנחנו עם הפנים לליגה ביום שני. זה תואר חשוב, אבל לא כמו החותם שאני רוצה להשאיר בליגה. ידענו שהפועל תל אביב לא זכתה בתואר 12 שנה ורצינו להיות אלה שעושים את זה בפעם הראשונה. נכון שזה גביע הטוטו של הלאומית, אבל תואר זה תואר ונעשה את הכל כדי לחגוג שוב בסוף העונה. הייתי קצת חולה בימים האחרונים והרגשתי חלש, אבל אני בסדר ואתאושש עד המשחק הבא".

גוני נאור שחקן הפועל תל אביב חוגג שער
מזל שאין VAR. גוני נאור חוגג | דני מרון
מוטי איוניר מאמן הפועל נוף הגליל
"המחצית האיומה עלתה לנו בסופו של דבר בהפסד". מוטי איוניר | דני מרון

מוטי איוניר, מאמן הפועל נוף הגליל, לקח אחריות בגלל חמשת השינויים בהרכב: "מאוכזבים. מאמנים לא תמיד מדברים בצורה ישירה וכנה, אבל לפעמים מאמן גם טועה והאחריות על ההפסד היום היא שלי. עשינו הרכב שלא התאים למשחק. ניסינו לשבש להם את המשחק וזה לא היה נכון. המחצית האיומה עלתה לנו בסופו של דבר בהפסד, כי במחצית השנייה חזרנו להרכב החזק שלנו וראינו שאנחנו קבוצה לא פחות טובה מהפועל תל אביב. זו הייתה טעות, דבר לא נכון וחבל. נחלשנו מהעונה שעברה, אין פה ספק, אבל במחצית השנייה זו הייתה קבוצה שהזכירה את העונה שעברה. זו נוף הגליל שאני רוצה לראות. קורים במדינה הזו דברים כל כך הרבה יותר חשובים, שהפסד בגמר גביע הטוטו לא מדגדג לי את האצבע".

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב, מסאי דגו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי