שחקני בני לוד נחשפו לחולה קורונה ונכנסו לבידוד, משחקי הקבוצה בוטלו

בדיקת קורונה
בדיקת קורונה | Tom Pennington/Getty Images

משרד הבריאות הודיע כי נהג הקבוצה ממשחקה האחרון היה חולה מאומת, כל שחקני הסגל והצוות המקצועי יבודדו עד ה-1.7. עפולה בפניה למנהלת: "מבקשים לדחות גם את המשחקים שלנו למען הספורטיביות"

קבוצות: בני לוד
(גודל טקסט)

בני לוד הייתה אמורה לארח הערב (חמישי) את הפועל אשקלון לקרב תחתית לוהט במסגרת הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית, אך במקום זאת שחקני הסגל של המועדון והצוות המקצועי נכנסו לבידוד, זאת לאחר שהתגלה כי נהג האוטובוס שהסיע את הקבוצה במשחקה הקודם היה חולה מאומת בנגיף הקורונה.

בהודעה רשמית של ההתאחדות לכדורגל נמסר: "משרד הבריאות פנה היום בצהריים למנהלי קבוצת הפועל בני לוד, אשר משחקת בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית ומסר כי שחקני הקבוצה נחשפו ביום חמישי שעבר (18.06.2020), לחולה קורונה מאומת בעת שנסעו למשחק מול קבוצת הפועל עפולה. יצוין כי החולה אינו אחד מהשחקנים או צוות הקבוצה. בהתאם לכך התבקשו שחקני הקבוצה להיכנס לבידוד החל מהיום ועד ליום רביעי ה 01.07 (כולל)".

כבר במהלך שעות הבוקר נודע לאנשי לוד על ידי משרד הבריאות כי נהג האוטובוס אובחן כחולה והמכתב שקיבלה הקבוצה הועבר לטיפול מהלת הליגות. אבו סלמה, יו"ר בני לוד, אמר לספורט1: "הופתענו כששמענו שהנהג נדבק. התבקשנו להעביר את הפרטים של כל האנשים שהיו באוטבוס". משחקי הקבוצה הקרובים, נגד אשקלון ונגד הפועל אום אל פאחם נדחו למועד אחר, אשר יימסר בהמשך על ידי המנהלת.

בתוך כך, הפועל עפולה אשר נמצאת במאבק ישיר עם לוד על ההישארות פנתה למנהלת, זאת על מנת לדחות את משחקה הערב נגד אום אל פאחם וביום שני הקרוב נגד הפועל פתל תקווה. "אנו נמצאים במאבק ישיר מול בני לוד על ההישארות בליגה ובטוחים כי אי קיום המשחקים במקביל גורם לחוסר ספורטיבית משווע בלשון המעטה" נמסר מהמועדון. "אנו שואלים האם במנהלת מתכננים שבני לוד ואשקלון יסיימו את העונה לאחר הפועל עפולה? האם זו ספורטיבית? האם היה מדובר על מאבק אליפות בליגת העל גם כך היו נוהגים??".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי