"אם זו הייתה קבוצה אחרת, לא היו עושים רעש"

שחקני ואוהדי בני סכנין חוגגים בדוחא | מאור אלקסלסי

בסכנין הדפו את הביקורת על פריצת האוהדים לאצטדיון דוחא: "השמחה התפרצה אחרי כל מה שעברנו העונה". המנהלת תקזז 30,000 ש"ח מהתשלום הבא, המשטרה עצרה שלושה חשודים. ראשי המועדון הורו לבצע בדיקות קורונה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין עשתה אתמול (חמישי) צעד משמעותי מאוד לקראת חזרה לליגת העל, כשניצחה 0:3 את הפועל ראשון לציון ופתחה ממנה פער של חמש נקודות במקום השני, כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה. אך הסיפור הגדול הגיע דווקא אחרי המשחק, עם פריצת אוהדי הקבוצה לתוך אצטדיון דוחא והחגיגות עם השחקנים, תוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות והמנהלת.

החגיגות בסכנין עוררו זעם רב בקרב ראשי המנהלת, שהחליטו לקזז 30,000 ש"ח מהתשלום הבא שמגיע לקבוצה: "הזלזול המחפיר שהופגן בולט במיוחד על רקע התקופה בה אנו עדים לעליה משמעותית במספר חולי הקורונה", לשון הודעת המנהלת, "צוות המנהלת עושה ימים כלילות בניסיון להשיב את הענף לפעילות ובמידת הניתן לאפשר בהמשך את חזרת הקהל. אירועים כדוגמת זה פוגעים באופן חמור במאמצים ומזיקים לכדורגל הישראלי כולו".

בקבוצה מהמגזר מתרכזים יותר בכך שיוכלו להבטיח סופית את העלייה במשחק הבא נגד הפועל קטמון והודפים את הביקורות: "אם היה מדובר בקבוצה אחרת, לא היו עושים רעש. השמחה התפרצה אצל השחקנים אחרי כל מה שעברנו העונה", אמרו בסכנין, "לצערנו הייתה בעיה של פריצת מנעול בשער האצטדיון. כולם מכירים את הנהלים ומכבדים אותם". בכל מקרה ראשי סכנין דרשו לבצע בדיקות קורונה באימון מחר, במטרה לשלול אפשרות של הידבקות שחקנים מאוהדי הקבוצה.

החגיגות בדוחא | מאור אלקסלסי
"אם זו הייתה קבוצה אחרת, לא היו עושים רעש" | מאור אלקסלסי
הרגיזו את משרד הבריאות | מאור אלקסלסי
שחקני בני סכנין
"השמחה התפרצה" | מאור אלקסלסי
סכנין תיענש? | מאור אלקסלסי

מדוברות מרחב גליל במשטרת ישראל נמסר כי אוהד שהפעיל זיקוקים מחוץ לאצטדיון נעצר כשכוורת הזיקוקים ברשותו. בנוסף, לאחר המשחק נעצרו שני אוהדים נוספים, אחד בגין התנהגות המסכנת את שלום הציבור והאחר בגין איומים. המשטרה, שגם חילקה 45 דוחות במקום על אי חבישת מסיכה, תבקש להאריך את מעצרם של שלושת החשודים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי