הפועל עפולה עתרה כדי לעצור את המשך משחקי הליגה הלאומית

הפועל עפולה
שחקני הפועל עפולה | מאור אלקסלסי

במועדון מבירת העמק זועמים על כך שבני לוד הנמצאת בבידוד תשחק אחריה ותדע איזה תוצאות עליה להישג כדי להישאר בליגה. "אנחנו מאמינים כי לא רק אנחנו מבינים שזה חוסר ספורטיביות", נאמר. טיטלמן עדיין לא נבדק

(גודל טקסט)

הפועל עפולה מדורגת במקום הלפני אחרון בלגיה הלאומית כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה אך כעת במועדון מתרעסקים בעיקר בנושא המשפטי ודורשים לעצור את הליגה עד שבני לוד שמדורגת מקום אחד מעליה, תחזור מהבידוד שיסתיים בעוד ארבעה ימים.

כזכור, גם לוד לא שיחקה במחזור האחרון נגד הפועל אשקלון לאחר שנהג האוטובוס של הקבוצה התגלה כחולה קורונה. הבוקר (ראשון) שלחה כעפולה מכתב באמצעות עודרך דינה מוטי אלוש בעתירה דחופה למתן צו מניעה להתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה לגבי המשך משחקי הליגה הלאומית.

בעתירה פירטה הקבוצה את חוסר הספורטיביות בכך שבמאבק הישיר בינה לבין לוד תוכל לוד לדעת אילו תוצאות עליה להשיג לאחר שעפולה כבר תקיים את משחקיה. "אנחנו באמת מאמינים כי לא רק אנחנו רואים את חוסר הספורטיביות הזה" אמרו הבוקר במועדון מבירת העמק.

בנושא אחר, קשר הקבוצה יובל טיטלמן היה אמור לעבור בדיקת קורונה לאחר שבשבוע שעבר התלונן על כאבי ראש ושילשולים שהם חלק מתסמיני המחלה, אולם בקופת החולים דחו את הבדיקה של השחקן למחר (שני), אך בעפולה דורשים לבצע זאת עוד היום בכדי לשלול את המחלה ובעיקר לדעת כיצד לנהוג בשאר שחקני הקבוצה עמם היה טיטלמן במגע בשבוע האחרון.

יובל טיטלמן. עדיין לא נבדק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי