בסכנין נשמו לרווחה: כל השחקנים נמצאו שליליים לנגיף הקורונה

שחקני ואוהדי בני סכנין חוגגים בדוחא | מאור אלקסלסי

לאחר החגיגות של הקהל וסגל הקבוצה בתום הניצחון על ראשל"צ, הנהלת המועדון מהמגזר נרגעה לאחר שלא נמצאו נשאים של הנגיף. אבו יונס: "אין קורונה בסכנין"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה נרשמה היום (ראשון) בקרב אנשי בני סכנין, זאת לאחר שהגיעו התוצאות השליליות לבדיקות הקורונה שעבר שחקני הסגל והצוות המקצועי. כזכור, בתום הניצחון על הפועל ראשון לציון ביום חמישי האחרון אוהדי הקבוצה חגגו עם השחקנים במתחם האצטדיון, לאחר שאחד השערים נפרץ.

הקהל המאושר חגג את הניצחון שקירב את קבוצתו לליגת העל בעזרת אמצעי פירוטכניקה רבים, אך בהמשך הצטרפו שחקני הקבוצה לחגיגות, התחבקו עם האוהדים שהרימו אותם על הכתפיים ולמעשה עברו על כל ההנחיות של משרד הבריאות.

הדבר גרר זעם רב בקרב מנהלת הליגה, שאף הבהירה כי לא תעביר את 30 אלף השקלים שמגיעים לקבוצה. מעבר לכך, הנהלת הקבוצה כאמור החליטה לבצע בדיקות יזומות שהתקיימו במרכז הרפואי "הייא", שהוקם על ידי יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס וממקום בסמוך לאצטדיון. אבו יונס הבהיר: "אין קורונה בסכנין. המידע רשמי וזהו מעקב אשר מנהל המוקד יחד עם צוות הקורונה של העירייה".

החגיגות בסכנין. לא נמצאו נשאים לנגיף הקורונה | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, בני סכנין יכולה לחגוג כבר מחר רשמית את העלייה, זאת רק אם תנצח את הפועל קטמון או אם ראשון לציון לא תנצח במשחקה נגד בית"ר תל אביב/ בת-ים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי