שמעון אבוחצירה הודיע על פרישה: "נגעתי כמעט בכל תואר אפשרי"

שמעון אבוחצירה
שמעון אבוחצירה | דני מרון

בגיל 33, מלך שערי ליגת העל בעונת 2008/09 נאלץ לתלות את הנעליים: "מבין שאחרי הפציעה שעברתי לא אצליח לתת אף פעם את המאה אחוז"

(גודל טקסט)

מלך שערי ליגת העל לפני קצת יותר מעשור, שמעון אבוחצירה, הודיע הבוקר (שני) על פרישה מכדורגל. אבוחצירה בן ה-33, שבעונה האחרונה כבש 10 שערים במדי עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית ולא שב מ"פגרת הקורונה" בעקבות פציעה, הודיע על הפרישה בחשבון הפייסבוק.

"כדורגל יקר, 20 שנה הדחקתי את הרגע הזה, אך הגיע הזמן לומר תודה", כתב החלוץ בפרידתו, "בראשונה תודה לבורא עולם שהגשים לי את החלום להיות שחקן כדורגל, לשמח ילדים ובוגרים מידי שבוע. נגעתי כמעט בכל תואר אפשרי, מלכות שערים, עליתי ליגה, חוויתי חיי כדורגל באירופה, נבחרת ישראל, זכיתי באליפות, העפלתי לפלייאוף ליגת האלופות, היום אני פורש בראש מורם ומלא גאווה.

"בכל שנותיי בכדורגל כשידעתי שאני לא יכול לתת את המאה אחוז לא הייתי עולה על המגרש. היום, לצערי, אחרי שנה של ניסיון, אני מבין שאחרי הפציעה שעברתי לא אצליח לתת אף פעם את ה-100 אחוז שלי. רוצה להגיד תודה למאמנים, בעלים ואנשי המקצוע לאורך כל ה-20 שנה שהייתי שחקן, זכיתי להיות אצל הטובים ביותר רוצה להגיד לכם תודה ענקית. תודה למשפחה היקרה שלי שתמיד תמכו בי וכמובן אשתי היקרה שהייתה שם בכל רגע ובכל שניה זזה איתי לכל מקום, דאגה לשקט שלי, גידלה את הילדים בנחת ולא גרמה לרגע אחד לאבד את הריכוז במהלך הקריירה שלי. מבטיח להעביר לדור העתיד את כל הכלים שגם הם יגשימו את החלומות שלהם".

קבוצות אחרות רוצות אותו. אבוחצירה
קבוצות אחרות רוצות אותו. אבוחצירה | ערן לוף

שמעון אבוחצירה הוא תוצר מחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ואת דרכו בבוגרים החל בהפועל פתח תקווה, עד שהגיעה הפריצה הגדולה בעונת 2008/09, בתחילתה כבש תשעה שערים בעשרה מחזורים וסיים את העונה כמלך שערי ליגת העל עם 14 כיבושים, בצוותא עם ברק יצחקי ואלירן עטר. בזכות ההצלחה, בקיץ 2009 הוא יצא לשנתיים בלאריסה היוונית וכשחזר ארצה הוביל את הפועל קריית שמונה לאליפות היסטורית.

בקיץ 2013 התקדם למכבי חיפה בחוזה לארבע שנים, אך כחצי שנה לאחר מכן נפצע וסיים את העונה וכעבור שנה הושאל לקריית שמונה. כשחזר למכבי חיפה לעונת 2015/16, התגלתה בעיה בלבו והוא לא שיחק לכל אורך העונה ועזב לבית"ר ירושלים ביוני 2016. בינואר 2017 עבר להפועל רעננה, חזר לסגירת מעגל בקריית שמונה ב-2018/19 והעונה ניסה לסייע לרמת השרון בליגה הלאומית. גם בנבחרת ישראל הוא זכה לרשום שלוש הופעות לאורך הקריירה.

צפו במשחק הגדול בקריירה של אבוחצירה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי