עפולה לא תופיע מול נוף הגליל: "אות קין תרבוץ אתכם לעד"

אוהדי הפועל עפולה
אוהדי הפועל עפולה | מאור אלקסלסי

הקבוצה מבירת העמק ממשיכה במאבק נגד מנהלת הליגות וההתאחדות לכדורגל והודיעה שלא תתייצב למשחק הגורלי ביום חמישי: "מעדיפים לרדת ליגה בדרך שלנו, וזה לא איום"

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

הפועל עפולה לא נרגעת וממשיכה במאבק מול מנהלת הליגות וההתאחדות לכדורגל. כזכור, לאחרונה דרש המועדון לעצור את משחקי הפלייאוף התחתון עד שבני לוד תצא מבידוד, אך נענה בשלילה. אחרי ההודעה החריפה שפרסמה אתמול, הבוקר (שלישי) שלחה הקבוצה מבירת העמק מכתב ליו"ר המנהלת, ארז כלפון, בו הבהירה כי אין בכוונתה להופיע למשחק הליגה הקרוב ביום חמישי נגד הפועל נוף הגליל.

במכתב מטעם עפולה ליו"ר המנהלת נכתב: "בהמשך להלטתכם ההזויה אשר גורמת לחוסר ספורטיביות ובהמשך לדחיית עתירתנו ע"י בית הדין העליון שבעצם לכאורה חרץ את גורל הפועל עפולה, אנו מודיעים כי לא נופיע למשחק ביום חמישי הקרוב נגד הפועל נוף הגליל. החלטת המנהלת אינה סבירה, אינה הוגנת, אינה שוויונית ושוברת את המוסכמות של הספורט והתחרות ההוגנת בפרט. אם נגזר עלינו לרדת ליגה על השולחן הירוק אנו מעדיפים לרדת ליגה בדרך שלנו וזה לא איום, אנחנו לא נופיע למשחק ביום בחמישי.

"הפועל אשקלון יצאה מהמירוץ קרי ירדה ליגה ולהפועל אום אל פאחם והפועל פתח תקווה אין עניין בליגה שכבר הסתיימה מבחינתן. בהחלטתכם יצרתם תקדים כי קבוצה (הפועל בני לוד) אשר נלחמת על מקום המוביל למבחנים, תקבל יתרון גדול בכך שתשחק תוך ידיעה מהן התוצאות שכבר הושגו ומהן מס' הנקודות הדרוש בכדי להשיג את המיקום הנכסף. דבר זה גורם לחוסר ספורטיביות משווע אשר עלול לחרוץ את גורל הפועל עפולה.

שלומי דורה
שלומי דורה | ערן לוף

"אנו מציעים שתרדו מהעץ שעליתם עליו ותגיעו להחלטה שקולה, נבונה ונכונה יותר. בהחלטתכם יצרתם תקדים שלפי מיטב ידיעתנו לא קרה מעולם בכדורגל הישראלי. האות קין של חוסר ספורטיביות תרבוץ לעד על כל מי ששותף להחלטה הזאת כמי שחרצו לכאורה גורל מועדון על השולחן הירוק".

למעשה, בקבוצה מבירת העמק דורשים שהמשחק האחרון שלהם יידחה עד שבני לוד תשלים את שני המשחקים החסרים שלה. במועדון אמר הבוקר: "אנו שמחים שלוד יוצאת היום מבידוד ושכולם בריאים, אך האם במנהלת אימתו את הסיפור עם אנשי לוד, האם בדקו לעומק, או שזה הסתיים לכאורה רק בשיחת טלפון של אנשי בני לוד למנהלת? שאלות רבות, יש מישהו שייענה עליהן?". בשיחות שנערכו עם נציגי המנהלת, אגב, הובהר לאנשי עפולה כי קבלת ההחלטה – ששחקני לוד ייכנסו לבידוד בן שבוע – התקבלה על ידי משרד הבריאות.

אגב, משחקיה הבאים של בני לוד, שתסיים מחר את הבידוד, ייערכו ביום שני (6.7) נגד אשקלון, בחמישי הבא נגד הפועל אום אל פאחם וביום שני בעוד כשבועיים נגד הפועל פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי