מחכה ליריבה: הפועל מרמורק עלתה למשחק המבחן לליגה הלאומית

הפועל מרמורק
הפועל מרמורק | דאפר מחאמיד

הקבוצה של יחזקאל נקלעה לפיגור מוקדם באצטדיון ר"ג מול כאוכב, אך ניקולאייבסקי בפנדל ואקסברד הפכו ל-1:2. היריבה בקרב על ליגת המשנה: לוד או עפולה

(גודל טקסט)

עדיין לא ידוע מי מבין הפועל עפולה או בני לוד זו תהיה, אבל הערב (שלישי) נקבעה מי תהיה היריבה מליגה א' במשחק המבחן על הליגה הלאומית: הפועל מרמורק גברה באצטדיון רמת גן 1:2 על הפועל כאוכב והבטיחה את מקומה בקרב על עליית ליגה.

ליגה א', כידוע, נעצרה בעקבות מגפת הקורונה ולמעשה הפועל מרמורק והפועל כאוכב שבו מפגרה ארוכה במיוחד למשחק גמר מחוזות ליגה א' הערב באצטדיון רמת גן, בסיומו הפועל מרמורק השלימה מהפך וכאמור תתמודד מול מי שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית – מפגש שהמנצחת בו תשחק בעונה הבאה בליגת המשנה.

זיו אדלר שפט את ההתמודדות הערב באצטדיון הלאומי לשעבר וכבר אחרי 16 דקות הייתה זו דווקא כאוכב שעלתה ליתרון, על אף שמרמורק שלטה בדקות הפתיחה, אחרי שגאבי ג'ורי בעט כדור חזק ומדויק מכ-16 שאבי איבגי לא הצליח לעצור.

הפועל כאוכב
הפועל כאוכב | דאפר מחאמיד

מרמורק, שירדה בשנה שעברה מהליגה הלאומית, הצליחה להשיג את השוויון רגע לפני הירידה למחצית ולמרות דקות מאוד לא טובות שלה לאחר שאבו אל היג'א נגע בכדור בידו, גרם לפנדל וסידר לדייגו ניקולאייבסקי שער מהנקודה הלבנה. במחצית השנייה השלימה מרמורק את המהפך, כשבדקה ה-66 עידו אקסברד קבע את תוצאת המשחק והעלה את ניסן יחזקאל ושחקניו לפלייאוף העלייה ללאומית. עכשיו נמתין לראות מי תהיה יריבתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי