סכנין נערכת לליגת העל: שביט צפוי להישאר, איתי עוזרי מועמד

איתי עוזרי
איתי עוזרי | מאור אלקסלסי

ההנהלה תתכנס השבוע ועל פי המסתמן תתמוך בהשארת המאמן, בלם סקציה נס ציונה עשוי להצטרף לאחר ששיחה ראשונית כבר נערכה עם נציגיו. חוזה חדש יוצע לראדי?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ביום חמישי סיימה בני סכנין את העונה וכעת העולה החדשה לליגת העל כבר עם הפנים קדימה ועמוק בהכנות לעונת החזרה שלה לליגה הבכירה. בימים הקרובים תתכנס הנהלת הקבוצה כדי לקבל החלטה סופית לגבי זהות המאמן, כשנראה כי אלדד שביט יזכה לקרדיט וימשיך בתפקידו.

כזכור, שביט חזר לבני סכנין במהלך העונה ובתום מסע מרשים השיב אותה לליגת העל – כשחזר לקבוצה היא הייתה רק במקום ה-11 בליגת המשנה, אולם פלייאוף עליון מרשים למדי הספיק כדי להשאיר אבק לעירוני ראשון לציון ולהפועל קטמון.

למרות הרצף האדיר, בסכנין משהים את קבלת ההחלטה בטענה שבשנתיים האחרונות נעשו לא מעט טעויות, עובדה שלא פחות משישה מאמנים בעונה אחת עברו בקבוצה לפני שנתיים, בעונת הירידה מליגת העל.

אלדד שביט
אלדד שביט | מאור אלקסלסי

מעבר לכך, ראשי המועדון יקבעו השבוע את תקציב הקבוצה שיושפע גם מהתפרצות נגיף קורונה. נראה כי רוב הסגל מהעונה האחרונה צפוי להמשיך, ביניהם שחקני המפתח מחמוד קנדיל, הבלמים מרון גנטוס וסארי פלאח, הקשרים ג'אבר עטאא ואהיב גנאיים והחלוץ הצעיר אוסאמה חלאיילה שזוכה להתעניינות מצד הגדולות בליגת העל. מנגד, עתידו של מהראן ראדי בן ה-38 לא ברור, אך השחקן צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש עם תפקיד מקצועי לאחר הפרישה.

בנוסף, במועדון סימנו גם מספר מועמדים להצטרף וביניהם בלם סקציה נס ציונה, איתי עוזרי. האחרון ירד עם קבוצתו לליגת המשנה וירצה להישאר בליגת העל. נציגיו של השחקן כבר קיבלו פנייה מסכנין ובשבוע הבא תיערך פגישה בין הצדדים.

עמית מגוז, מהראן ראדי
עמית מגוז, מהראן ראדי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי