הפועל עפולה נכנסה לבידוד, תצא ממנו היישר למשחקי המבחן?

שלומי דורה
שלומי דורה | ערן לוף

אחרי שרועי אלון אובחן חיובי לקורונה, שחקני הקבוצה הונחו על ידי משרד הבריאות להיכנס לבידוד ולא יתאמנו עד ה-15.07, יממה לפני מה שעשוי להיות משחק ההישרדות מול מרמורק

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

אחרי שרועי אלון מהפועל עפולה אובחן חיובי לנגיף הקורונה, הבוקר (שלישי) העביר משרד הבריאות הנחיה לפיה נדרשים כל שחקני הקבוצה, כולל הכוכבים ערן לוי ודודו ביטון, להיכנס לבידוד עד ליום רביעי הבא (15.07), זאת לאחר שהקשר בן ה-20 נכח באסיפת השחקנים שנערכה יממה לפני משחקה של הקבוצה מול הפועל נוף הגליל.

המשמעות המיידית היא שאימוני הקבוצה הופסקו. עפולה אמנם סיימה את משחקיה העונה, אך בסיטואציה מסוימת היא עוד עשויה לפגוש את הפועל מרמורק לקרב ישיר על המקום בליגה הלאומית בעונה הבאה. כידוע, לבני לוד נותרו עוד שני משחקים חסרים לאחר ששהתה גם היא בבידוד ובין השתיים מפרידות שלוש נקודות, כך שהיא יכולה לעקוף אותה בטבלה.

למעשה, אם לוד תשיג ארבע נקודות ומעלה במשחקים שנותרו, עפולה, שניצבת כעת במקום ה-14, תרד אוטומטית לליגה א'. אם לא, עפולה תהיה זו שתפגוש את מרמורק במשחקי המבחן. אם עפולה אכן תגיע למשחק המדובר נגד מרמורק, שאמור להיערך ב-16.07, היא צפויה לערוך אימון אחד בלבד לפניו ומכאן שלא מן הנמנע שההתמודדות תידחה.

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי