מסתמן: קרב ישיר בין בני לוד לעפולה, המנצחת תפגוש את מרמורק

ראובן עטר
ראובן עטר | עדי אבישי

שתי הקבוצות השוהות בבידוד ונאבקות על הישארות בליגה הלאומית עשויות להתמודד במשחק מכריע, שהמפסידה בו תרד לליגה א' והמנצחת תגיע למשחק מבחן מול הקבוצה מהליגה השלישית. ומה יקרה אם יתגלו חולים נוספים?

קבוצות: בני לוד
(גודל טקסט)

הדרמה בליגה הלאומית נמשכת. כפי שפרסמנו אתמול, בני לוד נכנסה הבוקר (חמישי) לבידוד בפעם השנייה תוך זמן קצר ושני משחקי ההשלמה שלה נדחו למועד לא ידוע. בשעות האחרונות מתקיימות שיחות מרתוניות בניסיון לפתור את הסוגייה. מסתמן כי הפתרון יהיה משחק ישיר בין הקבוצה של ראובן עטר להפועל עפולה, כאשר המנצחת תמשיך למשחק מבחן נגד הפועל מרמורק ואילו המפסידה תרד לליגה א'. בכל מקרה, ההחלטה צפויה לעבור דרך בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ופסיקה סופית תתקבל בתחילת השבוע הבא.

מוקדם יותר, במנהלת הליגות נשקלה האפשרות להקפיא את היורדות ולהעניק למרמורק, שהעפילה למשחק המבחן, את הכרטיס השלישי לליגת המשנה. תרחיש שכזה היה משאיר את בני לוד והפועל עפולה בליגה הלאומית ומגדיל אותה ל-18 קבוצות בעונה הבאה, זאת לאחר שהפועל איכסל והפועל כפר שלם כבר הבטיחו את מקומן, אולם נראה כי האפשרות ירדה מהפרק.

במקרה שיתגלו חולים נוספים אצל הקבוצות, הוכנה תכנית מגירה לפיה תתקיים הגרלה בין עפולה ללוד על הירידה, ולאחר מכן הגרלה בין המנצחת למרמורק על המקום בליגה הלאומית.

כאמור, לוד נכנסה לבידוד בפעם השנייה תוך שבוע וזאת לאחר שהתברר כי השחקן מוחמד אלעג'ו נמצא חיובי לקוורנה. לאחר אימון הבוקר של הקבוצה, שאמור היה להיות האימון המסכם לקראת ההתמודדות הערב מול הפועל אום אל פאחם, נודע כי הקשר חלה בנגיף, אולם במנהלת הליגות ובמשרד הבריאות החליטו כי אלעג'ו יעבור בדיקה נוספת שנמצאה גם היא חיובית. לקראת שעות הערב נערכו מספר שיחות בין נציגי המנהלת לבין נציגי משרד הבריאות בנוגע לאפשרות שלוד תקיים את משחקיה ללא השחקן, אך הבוקר הבהיר משרד הבריאות כי הקבוצה של המאמן ראובן עטר חייב להיכנס לבידוד, מה שהוביל לדחיית שני המשחקים שנותרו.

כידוע, גם הפועל עפולה, שמתחרה עם בני לוד על המקום שמוביל למבחני ההישארות בליגה הלאומית, נמצאת בבידוד מיום שני לאחר ששניים מהשחקנים שלה, רועי אלון ואוהד חזוט, אובחנו גם הוא כחיוביים לנגיף.

ללוד נותרו עוד שני משחקים חסרים ובין השתיים מפרידות שלוש נקודות, כך שהיא יכולה לעקוף את עפולה בטבלה. למעשה, אם לוד תשיג ארבע נקודות ומעלה במשחקים שנותרו, עפולה, שניצבת כעת במקום ה-14, תרד אוטומטית לליגה א'. אם לא, עפולה תהיה זו שתפגוש את מרמורק במשחקי המבחן, שכאמור עשויים להתבטל בעקבות ההתרחשויות האחרונות.

שלומי דורה
שלומי דורה | ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי