30 אלף השקלים מהקנס שהושת על סכנין נתרמו למלחמה בקורונה

טיפול בחולה קורונה | דוברות המרכז הרפואי זיו

לאחר שהעולה הטרייה לליגת העל חגגה עם אוהדיה בשטח אצטדיון "דוחא" והפרה את ההנחיות, מנהלת הליגה הודיעה כי הסכום בו נענשה הועבר למרכז הרפואי זיו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מיד לאחר שבני סכנין הבטיחה את חזרתה לליגת העל תוך עונה אחת בלבד, חגגו שחקניה עם מאות אוהדים שהגיעו לאצטדיון "דוחא" והצליחו לפרוץ לשטח המגרש. בתגובה הקבוצה נקנסה ב-30 אלף שקלים והמנהלת הבטיחה שהכסף יועבר לתרומה.

ואכן, אתמול (רביעי) העבירה מנהלת הליגה תרומה בסך 30 אלף שקלים למרכז הרפואי זיו, שמעניק שירותים רפואיים מתקדמים לכל תושבי הצפון ובהם גם תושבי סכנין ומקיים קשר מצוין עם ראש העיר ועם התושבים שחלקם עובדים בזיו. התרומה הזו, בסופו של יום, חוזרת לטובת הקהילה ומכיוון שהקנס הוא על הפרת כללי הזהירות בהקשר לקורונה, החליטה הנהלת זיו, לייעד את התרומה לטובת המלחמה בקורונה בצפון.

מנהל המרכז הרפואי ד"ר סלמאן זרקא אמר: "אנו מודים למנהלת הליגות על תרומתה ועל שבחרה לתמוך במאבקם של הצוותים הרפואיים והסיעודיים של זיו בנגיף קורונה. מזה מספר חודשים שאנו מתמודדים עם נגיף זה ומעניקים את הטיפול המקצועי, המנוסה והמצוין לכל מטופלינו, מהמרקם התרבותי והדתי של הצפון. הצוות שלנו הוא לחלוטין 'לוחם חיים' ותרומה זו תסייע לנו בציוד חשוב לטובת הצלת חיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי