יו"ר בני לוד: "לא אופיע למשחק, מתכוון לרדת ליגה בכבוד"

ראובן עטר
ראובן עטר | דני מרון

אבו סלמה אמר לספורט1 על ההחלטה לערוך משחק כדי לקבוע את זהות הקבוצה שתשתתף במבחנים: "למה החזירו את עפולה לחיים?". גם במרמורק זועמים: "לא נוכל לשלם לשחקנים עוד חודש"

(גודל טקסט)

סערה גדולה בליגה הלאומית סביב סיום העונה בתחתית, כאשר גם בני לוד וגם הפועל עפולה שנאבקות נגד הירידה נמצאות בבידוד. בעוד שעפולה צפויה לחזור לאימונים בשבוע הבא, בני לוד תוכל לחזור רק בעוד קרוב לשבועיים.

לכן, במנהלת החליטו אתמול לקיים משחק הישרדות בין עפולה ללוד ולבטל את שני המשחקים האחרונים שנותרו ללוד – כך שהמנצחת בין השתיים תשחק במבחנים מול הפועל מרמורק מליגה א'. ההחלטה צפויה לעבור כעת מהמנהלת להתאחדות, שתקבל הכרעה סופית בנושא.

השתלשלות אירועים וההחלטה לקיים משחק יחיד הובילה לזעם בלוד ויו"ר הקבוצה אבו סלמה אמר לספורט1: "מדובר בהחלטה לא ספורטיבית בעליל. למה החזירו פתאום את עפולה לחיים? מבחינתי אני לא מתכוון להופיע למשחק ומתכוון לרדת ליגה בכבוד. הבהרתי לאנשי המנהלת שאנחנו רוצים לקיים את כל הליגה כמו שצריך או למצוא פתרון יצירתי אחר".

גם בהפועל מרמורק זועמים על דחיית המשחקים, בהבנה שהמפגש שיקבע אם היא תישאר בליגה א' או תעלה לליגה הלאומית יתקיים רק בסוף חודש יולי. במרמורק אמרו בנושא: "מרגיש לנו שלא מתייחסים למרמורק וכל הזמן דוחים אותנו. אנחנו חסרי אונים ולא יודעים באיזה ליגה נשחק בעונה הבאה. אנחנו משלמים שכר לשחקנים שלא היינו אמורים לשלם ולא נוכל להחזיק אותם עוד חודש ימים. לא נשתוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי