הפועל ירושלים וקטמון יתאחדו? קליין: "יש קצה חוט"

אוהדי הפועל קטמון ירושלים
אוהדי הפועל קטמון ירושלים | עדי אבישי

יו"ר הפועל ירושלים בכדורסל בעבר התראיין לתכנית הספורט של 103FM ושיתף: "משפחה מכובדת מארה"ב שמה הצעה. אם הם יגיעו למתווה כולם ירוויחו"

(גודל טקסט)

הפועל קטמון רוצה לרכוש את השם של הפועל ירושלים, זה כבר ידוע לכולם. יו"ר הפועל ירושלים בכדורסל בעבר, דני קליין, התראיין היום (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM וסיפר כי קיבל פנייה בשבוע שעבר מאנשי עסקים שיש להם עניין בעיר, והם הגישו הצעה לרכישת זכויות השם, אך קליין הבהיר להם שהקבוצה צריכה להיות מאוחדת.

"קבוצת הכדורגל של הפועל ירושלים היא נכס חשוב לאוהדים בעיר", אמר קליין. "במשך המון שנים הייתה סאגה סביב הקבוצה, כרגע ממה שאני מבין יש איזשהו קצה חוט לפתרון ושם הקבוצה יצאה למכירה. קיבלתי פנייה בשבוע שעבר מאנשים שיש להם עניין בנושא, לי אין עניין לא לרכוש ולא להיות בעלים. אני בעולמות אחרים לא פחות מעניינים ולא חסר לי תעסוקה".

"כל מה שניסיתי לעשות זה להיות צינור ולהביא משפחה מאוד מכובדת מארצות הברית שיש לה עניין בעיר", המשיך יו"ר קבוצת הכדורסל בעבר. "אני אמרתי להם שהקבוצה צריכה להיות מאוחדת. הם שמו הצעה. אני באופן אישי פניתי לאנשי קטמון. הם אנשים רציניים, אם הם יגיעו למתווה כולם ירוויחו. אנחנו רוצים שהקבוצות יתאחדו".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי