אבו סלאמה לקראת עפולה: "שדדו אותנו, מגיעים במוטיבציית שיא"

ראובן עטר
ראובן עטר | לירון מולדובן

הערב ייערך משחק ההכרעה בליגה הלאומית ובו תיקבע היורדת השנייה. יו"ר בני לוד עדיין זועם על ההחלטה לבטל לקבוצה את שני המחזורים האחרונים של העונה הסדירה ובטוח בהישארות קבוצתו. ראש עיריית עפולה יגיע לעודד

(גודל טקסט)

הליגה הלאומית תגיע הערב (שלישי) לעוד שיא של העונה עם ההכרעה מי תהיה היורדת השנייה לליגה א' ואיזו קבוצה תפגוש את הפועל מרמורק מליגה א' למשחק ההישרדות (מבחנים). הפועל עפולה ובני לוד שסיימו במקומות 14-15 בהתאמה יפגשו באצטדיון רמת גן.

כזכור, המשחק נדחה מכיוון שבשתי הקבוצות נמצאו שחקנים שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה ולכן השחקנים שהו בבידוד. גם בעפולה וגם בבני לוד מדברים על הכנה לא אידיאלית למשחק אבל בטוחים כי מדובר בקרב מכריע על עתיד המועדון. השופט אל חכמון ישפוט את המשחק ולראשונה בליגה הלאומית ישוחק משחק עם מערכת VAR.

בעפולה מגיעים עם אופטימיות גדולה יותר כאשר הקבוצה אומנם הייתה במקום ה-15 במשך תקופה ארוכה, אך הצליחה לנצח בארבעה משחקי ליגה רצופים והתקווה כי ניצחון נוסף יגיע גם הפעם נגד בני לוד. במועדון מבירת העמק החליטו לא לבצע פעולות מיוחדות כאשר יזכו לעידוד של ראש העירייה אבי אלקבץ. "ירידה לליגה א' עשויה להיות מכה מקצועית קשה ולכן במועדון מודעים לכך שצריך לעשות הכל  בכדי להישאר בליגה", אמרו בעפולה.

מהצד השני, בבני לוד של ראובן עטר מגיעים עם מוטיבציה מיוחדת וכעס על מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל שהחליטה לבטל לקבוצה שני משחקים אחרונים בעונה הסדירה ובמקום זאת לקבוע משחק מכריע מול עפולה. יו"ר לוד, אבו סלאמה, אמר לקראת המשחק: "שדדו אותנו כי היינו צריכים לשחק עוד שני משחקים וכלל לא היינו מגיעים למצב הזה של משחק מכריע. אנחנו מגיעים במוטיבציית שיא לעשות את העבודה ולהגיע למשחק הבא מול מרמורק. יש לנו שחקנים מספיק טובים בכדי להישאר בליגה הלאומית". לגבי מענק מיוחד אמר אבו סלאמה: "הבטחתי לשחקנים שאם הם יעברו את שני המשחקים הם יזכו לבונוס מיוחד".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי