בני לוד ירדה לליגה א', עפולה וערן לוי במשחק המבחן

ראובן עטר
ראובן עטר | מאור אלקסלסי

הקבוצה של ראובן עטר נכנעה 3:1 לצפוניים ונשרה לליגה השלישית אחרי 13 שנה. אקס בית"ר להט עם שער ובישול, קבוצתו תפגוש את מרמורק בראשון לקרב ישיר על מקום בליגה הלאומית. דודו ביטון הוסיף

(גודל טקסט)

אחרי סאגה ארוכה מאוד, בני לוד נכנעה הערב (שלישי) 3:1 להפועל עפולה וירדה סופית לליגה א'. המנצחת של שלומי דורה עדיין לא שרדה סופית, ותפגוש ביום ראשון את הפועל מרמורק למשחק המבחן על מקום בליגה הלאומית בקרב ישיר ומסופר מסקרן.

בני לוד, כזכור, לא יכלה להשלים את שני משחקי הליגה הנותרים שלה אחרי ששחקן הקבוצה נדבק בקורונה וכל הסגל נאלץ להיכנס לבידוד. על כן נקבע המשחק המכריע, שנערך היום, והביא לקרב על כל הקופה, בסיומו עפולה יצאה שמחה.

לוד ירדה אחרי לא פחות מ-13 שנים בלאומית. כשהיא עלתה לליגת המשנה בסיום עונת 2005/06, זו הייתה הפעם הראשונה בתולדותיה שהגיעה ללאומית, והיא ללא ספק עשתה קדנציה יפה וארוכה בה, ואף זכתה בתואר היחיד בהיסטוריית המועדון – גביע הטוטו של הליגה הלאומית ב-2014/15.

שלומי דורה
שלומי דורה | אודי ציטיאט

עפולה, אשר העפילה לראשונה בתולדותיה לליגת הלאומית רק בסיום עונת 2012/13, תקווה להישאר עונה נוספת ושמינית ברציפות בליגת המשנה ולגבור על מרמורק ביום ראשון ולהמשיך את המסע שלה, כשרשמה סיום עונה נהדר אחרי שכולם כבר הספידו אותה ורשמה הערב ניצחון חמישי ברציפות.

בדקה ה-38 עפולה עלתה ל-0:1, כשערן לוי בבישול נפלא סיפק הגבהה מהאגף השמאלי ובישל לאוהד חזוט, שהמשיך בנגיחה מקרוב לרשת. לקראת הסיום ראובן עטר, מאמן לוד, שלח את כל הכלים ההתקפיים שלו למגרש, אך בסופו של דבר הקבוצה ספגה שער נוסף.

ערן לוי, מי אם לא הוא, קיבל כדור על קצה הרחבה ובעט בצורה מצוינת לרשת בדקה ה-81 וחתם סופית את הסיפור. בדקה ה-90+2 הגיע ה-0:3, כשהפעם הכובש היה דודו ביטון, אך דקה בלבד לאחר מכן השוער העפולאי גולן אלקסלסי ביצע טעות גדולה וספג שער מצמק מרגלי מוראד אבו ענזה, שקבע את תוצאת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי