מישל דיין: "אוהדי קטמון איימו עלי, מעדיף כבר את 'לה פמיליה'"

אוהדי הפועל קטמון
אוהדי הפועל קטמון | דני מרון

אחרי שקבוצת הרוכשים הנוספת ויתרה על הזכות לרכוש את שמה של הפועל ירושלים, הסמל הגדול של הקבוצה המקורית התייחס לנושא ברדיו 103FM: "לא בטוח שהמהלך יגדיל את בסיס האוהדים, הרבה מאוד אנשים איבדו את הזהות"

(גודל טקסט)

הפועל קטמון עשתה אתמול (רביעי) עוד צעד משמעותי בנושא שינוי שמה ל'הפועל ירושלים' לאחר שההצעה הנוספת שהוגשה למפרק הוסרה ונראה כי הסוגיה תהפוך בקרוב לרשמית. אחד הסמלים הגדולים בתולדות הפועל ירושלים מישל דיין, דיבר על הנושא ברדיו 103FM ונשמע אמביוולנטי לגבי העניין.

"זה לא משנה לי הרבה, כי בכל העניין הזה עבר הרבה מאוד דם רע", פתח מישל דיין את דבריו: "אני חושב שהעניין הזה, ואני חושב שהעניין הזה היה צריך לקרות לפני שבע שנים ולא פעם אמרתי שאנשי קטמון התאהבו במיזם הזה, ואני אומר לך שאם יוסי סאסי לא היה מגיע כל כך מאוחר לסף השבירה והפסיק להתעלל בקבוצה שנקראת הפועל ירושלים, לא הייתה כזאת מלחמה עיקשת עם השם".

"בתקופת ויקטור יונה, הקבוצה הגיעה לגמר גביע היו מגיעים כ-7,000 צופים, אבל קרה משהו ששבר את אוהדי הפועל ירושלים. למרות זאת, אני כלל לא בטוח שהצעד הזה יגדיל כמות האוהדים.  קטמון אמנם עשתה מבחינת הניהול דברים גדולים, אבל כמות הקהל רק הלכה וירדה. כל הזמן מדברים על קהילתיות וחברה ובסוף אתה רוצה תוצאות. המאמן (זיו אריה) רק אומר 'אנחנו חושבים רק על האימון הבא' במקום על עליית ליגה".

לקטמון יש משאבים לליגת העל: "איזה משאבים יהיו לה, אלף חברי עמותה? שהיא קמה אני בעצמי רכשתי שלושה מנויים, מה שקרה ב-14 השנים האלו הרבה מאוד אנשים שם איבדו את הזהות של הפועל ירושלים וכל הדור האחרון לא יודע מי זה מישל דיין – הם גדלו על הפועל קטמון ומה שהכי כואב לי שעשו על שינוי השם בהצבעה. אני אעשה כל מה שצריך, אבל אני לא שם ואני אומר את זה בעצב גדול".

אוהדי קטמון חוגגים בטדי
אוהדי קטמון חוגגים בטדי | צילום: הפייסבוק של הפועל קטמון

"יש איזו תחושה שהאנשים שם יוצאי דופן, אבל אני אומר לכם שאני מעדיף את 'לה פמיליה' מחלק מהאנשים ששם. אני אתן לכם סקופ ולא רציתי לדבר על זה כאן. אבל לפני חודשיים חשבו שאני נמצא באיזה ראש קבוצה ואני קיבלתי איומים שאתם לא רוצים לדעת מה התוכן שלהם. אני ישבתי עם אוהדי הפועל ירושלים שרצו להקים קבוצה בליגה ג' והגעתי למפגש או שניים וברגע שגילו שהייתי בפגישה שלחו לי איומים וברגע שאתה אומר את זה לראשי קטמון, הם מקטינים את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי