ערן לוי מסכם עונה: "למדתי על בשרי – הכל קורה לטובה"

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

אחרי שנה מטלטלת, אותה החל ללא קבוצה, הצטרף לאום אל פאחם, עזב אחרי כחודש וחצי ולבסוף השאיר את עפולה ליגה - הקשר פרסם בפוסט מרגש: "לכדורגל אין גיל. השקעתי את כל כולי באימונים"

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

ערן לוי עבר עונה מטלטלת. אחד השחקנים הכי מוכשרים מאז ומעולם בכדורגל הישראלי התחיל את 2019/20 ללא קבוצה אחרי שעזב את הפועל קטמון, היה במבחנים בהפועל חדרה בטרום העונה ולבסוף חתם בהפועל אום אל פאחם בחודש נובמבר. כחודש וחצי בלבד לאחר מכן, הוא שוחרר בינואר הצטרף להפועל עפולה.

במועדון הצפוני, הכל התחבר לו מחדש תחת שלומי דורה. השחקן הוביל את קבוצתו למסע הישארות מופלא אחרי שהייתה עם רגל וחצי בליגה א', ואתמול הם הבטיחו סופית את מקומם בליגה הלאומית גם בעונה הבאה אחרי שגברו 0:2 על הפועל מרמורק במשחק המבחן. הקשר, שיחגוג מחר יום הולדת 35, פרסם היום (שני) פוסט בו סיכם את השנה הלא פשוטה שעבר.

"ברוך ה' לעולם אמן ואמן", פתח לוי את דבריו. "עוד עונה של כדורגל חלפה לה וכמו החיים עצמם, הביאה הרבה דברים חדשים טובים יותר ולפעמים גם טובים פחות. בכדורגל למדתי על בשרי, אין גיל לכדורגל, אז כמו כל דבר בחיים התחלות חדשות תמיד מעט מפחידות. תחילת עונה בקבוצה לזמן קצר מאוד, חצי שנה בבית בלי לעשות את מה שאתה הכי אוהב והכי טוב בו ולמרות אי ודאות, פחד ובלבול, תמיד, אבל תמיד, ידעתי שהכל מלמעלה והכל קורה כי צריך לקרות לטובה".

ערן לוי
ערן לוי במדי הפועל אום אל פאחם | מאור אלקסלסי

"השקעתי את כל כולי באימונים אישיים ללא הפסקה כי ידעתי שזה יגיע בחזרה שוב", המשיך לוי. "וזה הגיע. בקבוצה מדהימה עם אנשים מיוחדים והאמנתי כי האמונה היא הדבר הכי חשוב שמחזיק אותנו, והיא שהשאירה אותנו בליגה והשאירה אותי עם הרצון והאהבה לכדורגל. האמונה והידיעה שאני באמת עושה את מה שאני אוהב על הצד הטוב ביותר".

"תודה לבורא עולם על עוד שנה מיוחדת וסוערת שחלפה לה. תודה לכל מי שתמך, עזר והיה כאן לצידי.
למשפחה, לאוהדים, לחברים ולכל אחד ואחד. בעזרת השם בשנה הבאה לעוד כדורגל משובח עם בריאות ואהבת חינם לכל עם ישראל. אוהב, ערן."

View this post on Instagram

"ברוך ה' לעולם אמן ואמן." עוד עונה של כדורגל חלפה לה וכמו החיים עצמם, הביאה הרבה דברים חדשים טובים יותר ולפעמים גם טובים פחות. בכדורגל למדתי על בשרי, אין גיל לכדורגל, אז כמו כל דבר בחיים התחלות חדשות תמיד מעט מפחידות. תחילת עונה בקבוצה לזמן קצר מאוד, חצי שנה בבית בלי לעשות את מה שאתה הכי אוהב והכי טוב בו ולמרות אי וודאות, פחד ובלבול, תמיד, אבל תמיד, ידעתי שהכל מלמעלה והכל קורה כי צריך לקרות לטובה! השקעתי את כל כולי באימונים אישיים ללא הפסקה כי ידעתי שזה יגיע בחזרה שוב. וזה הגיע. בקבוצה מדהימה עם אנשים מיוחדים והאמנתי כי האמונה היא הדבר הכי חשוב שמחזיק אותנו, והיא שהשאירה אותנו בליגה והשאירה אותי עם הרצון והאהבה לכדורגל. האמונה והידיעה שאני באמת עושה את מה שאני אוהב על הצד הטוב ביותר. תודה לבורא עולם על עוד שנה מיוחדת וסוערת שחלפה לה. תודה לכל מי שתמך, עזר והיה כאן לצידי. למשפחה, לאוהדים, לחברים ולכל אחד ואחד! בעזרת השם בשנה הבאה לעוד כדורגל משובח עם בריאות ואהבת חינם לכל עם ישראל. 🙏🏼. אוהב, ערן

A post shared by Eran Levi 99 ערן לוי. (@eranlevi.99) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי