דורה: "אם הכל יתחבר, נוכל לעלות ליגה בתקציב של 2 מ' ש"ח"

שלומי דורה
שלומי דורה | מאור אלקסלסי

לאחר הניצחון במשחק המבחן, מאמן עפולה אמר ברדיו 103FM כי אינו פוסל עלייה לליגת העל: "אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות, אבל הליגה תהיה הרבה יותר שוויונית". יחזקאל, המנהל המקצועי של מרמורק: "הכל היה לרעתנו"

(גודל טקסט)

הפועל עפולה הבטיחה אמש (ראשון) את הישארותה בליגה הלאומית, לאחר מסע מופלא שכלל שישה ניצחונות רצופים והסתכם ב-0:2 מול הפועל מרמורק במשחק המבחן. המאמן של הקבוצה המנצחת שלומי דורה והמנהל המקצועי של המפסידה ניסן יחזקאל שעמד באופן זמני על הקווים, סיכמו את המשחק בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ולמרות התוצאות השונות, השניים הודו כי אינם יודעים איך ייפתחו את העונה הבאה.

שלומי דורה דיבר ראשון וסיכם את העונה: "הכל עבר על הכדורגל בשנה הזאת וגם עלינו. הרגע בו פיגרנו 4:2 מול אשקלון לא יישכח לעולם וכבר היינו בדרך לירידת ליגה, אך פתאום אתה הופך ל-4:5 ואתה מבין שאולי זה היה סימן שיש עוד תקווה. ולמרות שהיו מאז לא מעט עצירות ובידודים, בסופו של דבר הכל התרכז בשני משחקים ואני שמח שעשינו את הבלתי ייאמן".

מה הלאה: "יש לי חוזה לעונה הבאה, כבר נפגשנו היום וראינו לאן פנינו מועדות. האם יהיה תקציב לעלייה? אני לא יוכל לומר זאת, אבל נעמיד תקציב שפוי שבו לא נתסבך בתחתית למרות שהליגה השנה אפילו תהיה עוד יותר שוויונית. עם כל הכבוד לרעננה ונס ציונה, הן לא בסדר גודל של מועדונים שירדו בשנים האחרונות והיו בדרך הבטוחה לליגה הראשונה".

שלומי דורה
שלומי דורה | אודי ציטיאט

"הכיוון הוא לבוא בהצהרות ולהעמיד חמישה מיליון כדי לעלות ליגה, כי עדיין יש תקופה של משבר במדינה ואי אפשר להעמיד תקציבים כאלו במיוחד שאלו תקציבי עירייה ולכן אני אומר שגם בתקציב נורמלי ושפוי ואם הכל יתחבר נוכל לעלות ליגה בתקציב של שני מיליון שקלים".

מצב הסגל: "אף אחד עוד לא עזב. הייתה לנו מעיין ארוחת סיכום כזאת ושחקנים מחכים להצעות מחודשות. לכמה שחקנים יש הצעות מקבוצות אחרות וזה טבעי כי הם עשו פיניש מכובד. הסגל לא יהיה אותו דבר במשחק הראשון בגביע הטוטו ביום חמישי כי יש לנו רק 24 שעות להירשם לליגה. אנחנו צריכים קודם כל להעמיד רשימה של שחקנים של מושאלים, ועוד נוספים שירשמו למשחק בחמישי, ביקשנו הארכה אבל הבקשה נדחתה כי לא מוכנים לדחות את גביע הטוטו. אנחנו עדיין לא יודעים עם מי לשחק – כנראה רובם יהיו שחקני נוער".

מיד אחריו ניסן יחזקאל עלה לשידור: "עד דקה 65 הייתה רק קבוצה אחת במגרש וזו הייתה הפועל מרמורק, לאחר מכן ספגנו שער ולאחר מכן הכושר הגופני וכושר המשחק הכריע גם המוטיבציה ירדה, הייתה בלתי אפשרי להכין קבוצה לשני משחקים במשך חודשיים אחרי שחמישה חודשים לא התאמנו, הכל היה לרעתנו. אנחנו לא התלוננו, אבל זה לא היה פייר פליי".

ניסן יחזקאל
ניסן יחזקאל | דני מרון

"יוכלו למצוא פתרון הרבה יותר יצירתי ולהגדיל את הליגה ולבטל את הפלייאוף. גם ככה הכדורגל כאן לא הכי מבריק. היו קוראים לזה 'שנת קורונה' ובסוף העונה היו ארבע יורדות. אבל בהתאחדות נותרו נחושים בעדתם ואנחנו אלו שנפגענו".

תהיה השקעה גם בעונה הבאה: "אנחנו לא יודעים איך נשחק ובאיזו מסגרת. תאריך יש אבל אנחנו לא יודעים אם ליגה א' דרום תחולק לשניים או לא וכרגע אין כלום. לכן אנחנו לא יודעים איך להתכונן ותחשבו שאם היינו מנצחים ביום חמישי היינו מתכוננים לגביע הטוטו. אם היינו צריכים לשחק בחמישי, לא בטוח שהייתה לנו אפשרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי