מדאבור באהבה: אחי נצרת תקבל 400 אלף שקל במהלך סוף השבוע

מואנס דאבור
מואנס דאבור | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

דמי סולידריות: הקבוצה מהליגה הלאומית ממתינה לפעימה האחרונה בגין מעבריו של החלוץ באירופה. וגם: אחמד עאבד מתאמן עם הקבוצה - ויחתום אם לא יצליח למצוא מועדון בליגת העל

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

במהלך חודש ינואר האחרון נמכר מואנס דאבור, כוכב נבחרת ישראל, מסביליה להופנהיים תמורת כ-12 מיליון יורו. הקבוצה הספרדית הפסידה שלושה מיליון יורו על החלוץ, שכזכור נרכש מרד בול זלצבורג ב-15 מיליון יורו, אך לא זכה להזדמנות ממשית להוכיח את עצמו בשורות האנדלוסים וסיים את דרכו מהר מהצפוי.

מי שקיבלה 400 אלף ש"ח וממתינה ל-400 אלף נוספים היא מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, קבוצת נעוריו של דאבור, שזכאית לדמי סולידריות בגין העסקאות. לספורט1 נודע כי הסכום חולק למספר פעימות והתשלום והאחרון, על סך 400 אלף ש"ח, צפוי להתבצע במהלך סוף השבוע. באחי נצרת אישרו את הפרטים ואמרו כי הם מצפים לקבל את הסכום לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא.

בינתיים, אחי נצרת ממשיכה להתכונן לפתיחת עונת 2020/21 בליגה הלאומית וממתנה להחלטתו של אחמד עאבד בנוגע לעתידו. האחרון, כידוע, מתאמן עם הקבוצה מהמגזר ואף שותף כנבחן במשחקי גביע הטוטו, אך במקביל עאבד הבהיר לראשי המועדון כי הוא ממתין להצעה מליגת העל. בהנחה שלא תגיע אחת כזו, השחקן עשוי לסגור מעגל ולחתום. שחקן נוסף שעשוי לשוב הוא אנס דאבור, אחיו של מואנס, שנמצא על הכוונת.

אחמד עאבד
אחמד עאבד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי