חזר הביתה: אחמד עאבד חתם באחי נצרת מהליגה הלאומית

אחמד עאבד |

חיזוק משמעותי לקבוצה של ניר ברקוביץ', שהחתימה את החלוץ מקריית שמונה, אשר שב לקבוצה בה גדל. הצטרף לשנתיים עם סעיף יציאה לליגת העל, גם אנס דאבור חתם בתחילת השבוע

(גודל טקסט)

מכבי אחי נצרת היא אחת הקבוצות שעשו את הרכש המרשים ביותר בקיץ האחרון בליגה הלאומית, והרכש הזה הגיע היום (רביעי) לשיאו עם צירופו של החלוץ אחמד עאבד, ש'שב הביתה', למועדון בו גדל ושיחק עד 2011.

השחקן בן ה-30 מתאמן בשבועיים האחרונים עם הקבוצה ועוד חיכה להצעה מליגת העל, אך בימים האחרונים הופעל עליו לחץ כבד לסגור מעגל ולחזור לקדנציה נוספת בנצרת. החלוץ, שעזב את הפועל קריית שמונה אחרי חצי עונה, הצטרף בחוזה לשנתיים עם סעיף יציאה לליגת העל. עוד לפני שהצטרף לק"ש בינואר, שיחק בהפועל תל אביב, גירסונספור הטורקית וכמובן ערך את השנים היפות שלו בקריירה בקדנציה הראשונה בקבוצה של איזי שרצקי, בין השנים 2011 ל-2018.

שחקן נוסף שחתם השבוע בנצרת הוא אנס דאבור. אחיו של מואנס נחשב לאחד המגינים הטובים בליגה הלאומית ויודע לשחק במגוון עמדות נוספות. הוא ששיחק בעונה האחרונה בהפועל ראשון לציון וכעת ביחד עם עאבד עשוי להיות גורם משמעותי במאבק בחלק העליון של הטבלה, כאשר בנצרת אף פוזלים לכיוון עלייה לליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי