תואר ראשון לנוף הגליל, שהביסה 0:3 את הפועל פ"ת בגמר גביע הטוטו

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים | עדי אבישי

שערים של שוקרני (50), ברקמן (86) וחביבאללה (88) העניקו לקבוצה של ירון הוכנבויום את התואר הראשון ב-62 שנות קיומה. המלאבסים יצטרכו להסתפק בסגנות

(גודל טקסט)

גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב תל אביב לבני סכנין באצטדיון דוחא ייצא לדרך ביום שבת, והיום (חמישי) קיבלנו מופע חימום אולי מרשים לא פחות באצטדיון המושבה עם גמר גביע הטוטו של הלאומית, שהסתיים בניצחון של הפועל נוף הגליל שהשיגה את התואר שלה ב-62 שנות קיומה, בזכות 0:3 על הפועל פתח תקווה.

נוף הגליל כמעט עלתה ליתרון בדקה הרביעית כאשר כדור קשתי הגיע לראשו של רועי שוקרני מארבעה מטרים, אך נעצר אצל עומר כץ. מנגד זה היה בר ירוחם שניסה להכניע את שגיא מלול עם בעיטה חזקה שלא פגשה את המסגרת וכעבור דקה גם דניאל שוורצבוים חסר המזל בעט החוצה.

שוקרני כיפר על ההחמצה בפתיחה וכבש את שער הניצחון בדקה ה-50 לאחר  ניסיון הגבה מוצלח של מתן פלג שהסתיים עם עקב אלגנטי של הקשר לפינה הרחוקה. בדקה ה-86 הגיע שער השני לאחר שמתן גושה עצר בידו כדור במרכז הרחבה והשופט פסק לפנדל. ג'ניה ברקמן ניגש לכדור הנייח ודייק. כעבור שתי דקות, והיב חביבאללה קינח וקבע את תוצאת המשחק.

הרכבים

הפועל פתח תקווה: עומר כץ, מתן גושה, פז בן ארי, רם לוי, נפתלי בלאי, בן סיטלקול, מוחמד אגבריה, בר ירוחם, דניאל שוורצבוים, ים בן יהודה, קוואמה קאריקארי

הפועל נוף הגליל: שגיא מלול, מתן פלג, דויד אקואה, ג'ניה ברקמן, ליעד אלמליח, בן תורג'מן, מחמוד ג'אבר, רועי שוקרני, גיא דיין, והיב חביבאללה ופדרו פטראצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי