בתוספת הזמן: מהפך דרמטי לנוף הגליל, נס ציונה חילצה נקודה

מכבי אחי נצרת נגד סקציה נס ציונה | סקציה נס ציונה, רשמי

מחזור הפתיחה של הלאומית: מתאוס לימה העניק למחזיקת גביע הטוטו ניצחון בכורה לעונה. במקביל, דאבור העלה את אחי נצרת ליתרון בדקה ה-82, אך חליבה איזן לכתומים. הפועל פ"ת איבדה יתרון וסיימה ב-1:1 נגד עפולה

(גודל טקסט)

מחזור הפתיחה של הליגה הלאומית בכדורגל המשיך הערב (שני) עם שלושה משחקים. תחילה, הפועל נוף הגליל ניצחה 1:2 דרמטי את בית"ר תל אביב/ בת-ים, כשבמקביל סקציה נס ציונה חילצה בתוספת הזמן נקודה ממכבי אחי נצרת. לאחר מכן, הפועל פתח תקווה והפועל עפולה נפרדו בתיקו.

בית"ר תל אביב/בת-ים – הפועל נוף הגליל 2:1

לאחר שזכתה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, נוף הגליל הצליחה לבצע מהפך אדיר במשחק הפתיחה של העונה שלה בליגה, כל זאת ללא המאמן ירון הוכנבוים שנמצא בבידוד לאחר שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. במשחק הערב בית"ר עלתה ראשונה בצדק ליתרון לאחר שער של החלוץ יניב מזרחי בדקה ה-16, והמשיכה לתקוף עד סיום המחצית השנייה. האורחת השתפרה בעלייה מחדרי ההלבשה, ולאחר מספר מצבים מסוכנים מצאה את השוויון בדקה ה-67, כאשר הכדור של רועי שוקרני פגע בירין שריג בדרך לרשת. עמוק בתוך תוספת הזמן חלוץ הרכש מתאוס לימה קרוז כבש את השער השני עבור נוף הגליל וניצח עבורה את המשחק.

סקציה נס ציונה – מכבי אחי נצרת 1:1

הכתומים חזרו לליגה הלאומית לאחר עונה אחת בליגת העל, ובמזל גדול חילצו נקודה בדקות הסיום. חשוב לזכור כי קיום המשחק הערב היה מוטל בספק לאחר שמספר שחקני נס ציונה נחשפו לחולה קורונה מאומת, אך החשש הוסר לאחר קבלת תוצאות הבדיקות שנערכו בשחקני הסגל ואנשי הצוות שהגיעו שליליות. מנגד, החבורה של ניר ברקוביץ' עמדו בפני המבחן הראשון של העונה ויכולים לצאת ממנה מאוכזבים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, בדקה ה-82 אנס דאבור העלה את אחי נצרת ליתרון והיה נראה שקבוצתו בדרך לניצחון, אך יובל חליבה הגיע עמוק בתוך תופסת והעניק לסקציה נקודה ראשונה לעונה.

הפועל פתח תקווה – הפועל עפולה 1:1

מצד אחד, המלאבסים של מסאי דגו שנראו טוב במהלך משחקי גביע הטוטו, למעט ההפסד במשחק הגמר, כשמנגד עמדה החבורה של שלומי דורה, ששרדה את מאבקי התחתית בעונה שחלפה רק בזכות ניצחונות במשחקי המבחן. כיאה למשחק ראשון לעונה, הרמה באצטדיון המושבה לא התעלתה לרמה גבוהה. אחרי דקות מותחות מאוד, פ"ת הצליחה לשבור את הקרח במשחק עם כדור חופשי של הבלם פז בן ארי, שחדר לרשת בעזרת נגיעה של שחקן מהחומה היריבה. כחמש דקות לאחר מכן הגיע השוויון של עפולה, כאשר יובל שאווט חטף כדור בתוך הרחבה וסידר לנתנאל גולדמן שער בכורה לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי