דיווח: מתן פלג יזומן לנבחרת גואטמלה

מתן פלג
מתן פלג | דני מרון

בכלי תקשורת במרכז אמריקה פורסם כי מאמן הנבחרת עקב אחרי מגן הפועל נוף הגליל ומתכוון לצרף אותו לסגלו. לפי הדיווח, השחקן בן ה-26 כבר הביע רצון לייצג את המדינה בה נולד ומקווה לעמוד בדרישות לדרכון גואטמלי

(גודל טקסט)

רק בשבוע שעבר נודע שג'ואל אבו חנא זומן לנבחרת ישראל, למרות שהוא אינו מוכר לאוהד הכדורגל בישראל, היום (ראשון) דווח על שחקן שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה – מגן הפועל נוף הגליל מתן פלג, שמחזיק באזרחות גואטמלית.

לפי האתר 'GuateFutbol', אמריני וייאטורו, מאמן נבחרת גואטמלה, כבר עוקב אחרי המגן בן ה-26, שנולד במדינה ואומץ בגיל שנתיים על ידי ישראלים. לפי הדיווח, וייאטורו התרשם מפלג, ששיחק אשתקד בהפועל ראשון לציון והיה לשחקן הרכב משמעותי בקבוצה.

בפרסום הוסיפו כי למרות שהוא לא יודע ספרדית, השחקן מעוניין להצטרף לנבחרת ומקווה לעמוד בכל הדרישות כדי לקבל דרכון גואטמלי. בעוד כחודש (7.10), גואטמלה תפתח את טורניר מוקדמות מונדיאל 2022 נגד קובה, במסגרת בית C של צפון ומרכז אמריקה.

את הקריירה החל פלג במדי בני לוד ולאחר מכן עבר לראשל"צ לקדנציה ראשונה בקבוצה. בעונת 2019/19 עשה את קפיצת המדרגה עבורו וחתם בבית"ר ירושלים, אך לא הצליח להשתלב בקבוצה והושאל בחודש ינואר להפועל מרמורק עד סיום העונה. לאחר מכן חזר לכתומים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי