מ.ס כפר קאסם כבר העבירה למשטרה רשימת שחקנים, אך הסגר בוטל

תומר קשטן
תומר קשטן | מאור אלקסלסי

בעקבות הסגר שהתכוונו להטיל על "ערים אדומות", נאלצה הקבוצה להיערך מראש לחזרתה מהמשחק בירושלים בשעה מאוחרת. בסופו של דבר הממשלה דחתה את ההחלטה ביום

קבוצות: מ.ס. כפר קאסם
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה מתפשט מחדש ברחבי המדינה וכל החלטה של ממשלת ישראל משפיעה משמעותית על הכדורגל. כידוע, ההחלטה שהתקבלה אתמול (ראשון) להטיל סגר לילי על "ערים אדומות", משמע שתחדל פעילות באותם מקומות מ-19:00 ועד 05:00, משפיעה בין השאר גם על הליגה הלאומית בכדורגל ובפרט על מועדון ספורט כפר קאסם.

קבוצת הכדורגל של כפר קאסם, עיר שנחשבת בימים אלה אדומה, תתארח הערב (19:30) אצל הפועל ירושלים ועל כן תצטרך לשוב לעיר ולהתנהל כרגיל גם אחרי השעה 19:00, שעת תחילת הסגר שתוכנן ובסופו של דבר יתחיל רק מחר, ביום שלישי. לכן, עוד לפני ההחלטה לדחות את הסגר ביום, ראשי הקבוצה, בתיאום עם מנהלת הליגות ופיקוד העורף, העבירו את שמות שחקני הקבוצה ואנשי הצוות שישובו מירושלים בשעת ערב מאוחרת.

יו"ר הקבוצה, אחמד טהא, אמר בנושא לפני ההחלטה לדחות את הסגר ביום: "ממה שהוסבר לנו כל מקומות הבילוי והפנאי יסגרו הערב, אך תתאפשר כניסה ליישוב ובכל מקרה אנחנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם הגורמים הרלוונטיים והעברנו את הרשימות הנדרשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי