גולן ו-וידאל העניקו לפ"ת 0:2 בראשל"צ, סקציה הובסה בר"ג

מסאי דגו
מסאי דגו | מאור אלקסלסי

שני שערים מרהיבים מחוץ לרחבה סידרו לדגו ניצחון בכורה העונה, היורדת מליגת העל הפסידה 3:0 לאורדונים ונותרה עם נקודה במאזנה. 0:0 מאכזב בין הפועל ירושלים למ.ס כפר קאסם, שגם הן עדיין ללא ניצחון

(גודל טקסט)

ארבעה ימים לאחר שיצא לדרך המחזור השני בליגה הלאומית, הערב (שני) נערכו שלושת המשחקים האחרונים ובמוקד היה ניצחונה של הפועל פתח תקווה, 0:2 בחוץ על הפועל ראשון לציון שהיה זה משחקה הראשון העונה. במקביל, הפועל רמת גן גברה 0:3 על סקציה נס ציונה והפועל ירושלים נפרדה ב-0:0 מאכזב מול מ.ס כפר קאסם.

הפועל ראשון לציון – הפועל פתח תקווה 2:0

הכתומים מעיר היין ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים במסגרת גביע הטוטו וקיוו להמשיך במומנטום במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית, אולם מקרי קורונה בכפר שלם הובילו לדחיית המשחק. לכן, ראשון לציון התייצבה הערב אחרי כשלושה שבועות ללא משחק רשמי וזה בהחלט ניכר על שחקניו של איסמעיל עמר, שנכנעו לשני שערים מרהיבים של שי גולן והיגור וידאל.

במחזור הפתיחה מעדה הפועל פתח תקווה כשסיימה בביתה ב-1:1 נגד הפועל עפולה, אבל הערב מסאי דגו נהנה משערים של שי גולן – אותו הוא מכיר עוד מהעונה שעברה בקריית שמונה- והיגור וידאל, כשגם עומר כץ בין הקורות סיפק מספר הצלות נפלאות בדרך לניצחון. גולן כבש ראשון בדקה ה-40 כאשר הקפיץ לעצמו וירה מחוץ לרחבה כדור שטס למשקוף ונכנס וכבר בדקה ה-43 הכריע וידאל את המפגש עם בעיטה אדירה ברגל שמאל, מרחק כ-20 מטר מהשער.

עומר כץ | דני מרון

הפועל רמת גן – סקציה נס ציונה 0:3

גם אחרי שני מחזורים, ליורדת מליגת העל אין ניצחון בלאומית. בשבוע שעבר סיימה סקציה ב-1:1 ביתי נגד אחי נצרת והערב היא נכנעה ללחץ של האורדונים במחצית השנייה וספגה שערים מרגלי הוד מסיקה (60 ו-94) ומיקו ממן בפנדל (68), שמבחינתם חגגו ניצחון ראשון העונה אחרי 1:1 בעכו במחזור הפתיחה.

הפועל ירושלים – מ.ס כפר קאסם 0:0

שתי קבוצות שחיפשו ניצחון בכורה העונה בליגה, נפרדו בתיקו ללא שערים. על כפר קאסם עבר יום לא פשוט, מכיוון שבקבוצה נאלצו להיערך לחזרה בשעת ערב מאוחדת מטדי היישר לסגר לילי, אלא שהממשלה דחתה את הסגר ביממה והקבוצה יצאה למפגש כרגיל וגם שבה ממנו עם נקודה ראשונה, אחרי שהובסה 3:0 על ידי רמת השרון לפני כעשרה ימים. ירושלים כאמור עדיין ללא ניצחון מאז שינתה רשמית את שמה מהפועל קטמון, אחרי שבמחזור הראשון סיימה ב-3:3 נגד איכסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי