0:1 לנוף הגליל על ראשל"צ, 1:1 בין רעננה לעפולה

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים | דני מרון

לאומית: הקבוצה של הוכנבוים מושלמת אחרי 3 מחזורים וניצבת בפסגה בזכות שער ניצחון של אקוואה, הקבוצה מעיר היין עם 0 מ-6. גל כהן ושלומי דורה עדיין ללא ניצחון העונה, גם ניר ברקוביץ' שסיים עם אחי נצרת ב-1:1

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של הליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים. במוקד, הפועל נוף הגליל נותרה מושלמת וניצחה 0:1 את הפועל ראשון לציון. כמו כן, הפועל רעננה והפועל עפולה נפרדו ב-1:1, תוצאה זהה לזו שהייתה במשחק בין אחי נצרת למ.ס כפר קאס.

נוף הגליל – הפועל ראשל"צ 0:1

פתיחת העונה המצוינת של הקבוצה של ירון הוכנבוים נמשכת, והיא סופרת תשע נקודות מתוך תשע אפשריות ומאזן מושלם. מנגד, הכתומים (עבורם זה משחק שני העונה) רשמו הפסד שני ברציפות ועם 0 נקודות מתוך שש אפשריות, זאת אחרי שנכנעו 2:0 להפועל פתח תקווה במחזור הפתיחה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-61, כאשר הבלם המושאל ממכבי חיפה, דויד אקוואה הגנאי, הכריע.

הפועל רעננה – הפועל עפולה 1:1

שתי הקבוצות עדיין ללא ניצחון העונה. היורדת הטרייה מליגת העל ללא ספק החלה את העונה עם הרבה ציפיות, וזו אמנם היה משחקה השני – אך נקודה אחת בלבד במאזנה, זו שהיא לקחה הערב, שכן במחזור הפתיחה היא הפסידה להפועל אום אל פאחם. עפולה עם שתי נקודות אחרי שלושה מחזורים. בסך הכל הקצב היה לא רע והיה כדורגל טוב. רעננה של גל כהן עלתה ל-0:1 בדקה ה-35 משער פשוט ענק של מידו בדארנה. החלוץ קיבל מסירה מיואב תומר ובנגיעה אחת שלח כדור בעוצמה אדירה על הרשמת מ-23 מטרים. ביצוע גדול של השחקן, וזה היה שער הבכורה העונה של הקבוצה בלאומית. שער השוויון של חניכיו של שלומי דורה הגיע בדקה ה-69 מכיבוש של מאוריציו קורדיירו.

גל כהן
גל כהן | אריאל שלום

כפר קאסם – אחי נצרת 1:1

שתי הקבוצות עדיין ללא ניצחון העונה. המארחת חיברה תיקו שני ברציפות ועם שתי נקודות במאזנה אחרי שלושה מחזורים (הפסידה בחמזור הפתיחה להפועל רמת השרון). מנגד, הצפוניים, בהדרכתו של ניר ברקוביץ', עם שלוש תוצאות תיקו בשלושת המחזורים הראשונים. בדקה ה-20 כפר קאסם עלתה ליתרון משער של הבלם עידן אהדנני, ואותו אהדנני ארבע דקות בלבד לאחר מכן כבש שער עצמי וקבע את תוצאת המשחק.

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי