הפסד שלישי ברציפות: הפועל פ"ת נוצחה 2:1 על ידי אחי נצרת

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

המשבר של הכחולים מעמיק: צרויה כבש אחרי 18 דקות, אך החבורה של דגו איבדה את היתרון, ספגה פעמיים מרגליי עאבד וכנאנה, ובנוסף נותרה בעשרה שחקנים אחרי שווידאל הורחק לקראת הסיום. ניצחון שני העונה לברקוביץ'

(גודל טקסט)

המחזור החמישי של הליגה הלאומית יצא הערב (שלישי) לדרך עם משחק אחד כאשר הפועל פתח תקווה אירחה את מכבי אחי נצרת באצטדיון המושבה. לאחר שני הפסדים רצופים, הקבוצה של מסאי דגו לא הצליחה לקטוע את המומנטום השלילי, איבדה יתרון והפסידה 3:1 לקבוצה מהמגזר.

אחי נצרת הגיעה למשחק לאחר שבמחזור שעבר השיגה ניצחון בכורה לעונת 2020/21, כאשר הביסה 0:3 חלק את הפועל כפר שלם. במשחק הערב הירוקים גילו אופי רב, לאחר שכבר בדקה ה-18 גל צרויה מצא הרשת עבור פ"ת בבעיטה שטוחה וחדה לפינה.

הקבוצה של ניר ברקוביץ' חזרה למשחק לקראת סוף המחצית הראשונה, כאשר יובל שבתאי סיפק בישול נהדר לאחמד עאבד בכדור ארוך ומדויק. בדקה ה-58 המהפך במשחק הושלם כשהפעם עאבד נכנס לנעלי המבשל, מצא את עלי כנאנה והאחרון עבר את השוער עומר כץ וגלגל לרשת את שער הניצחון.

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | דני מרון

המשבר של המלאבסים העמיק לקראת שריקת הסיום כאשר היגור וידאל הברזילאי ספג כרטיס צהוב שני לאחר התחזות ברורה ולמעשה גזר את דינה של קבוצתו. במחזור הבא פ"ת תנסה לצאת לדרך חדשה נגד הפועל רמת גן, ואילו לאחי נצרת מצפה מפגש מסקרם נגד נוף הגליל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי