עומר פרץ סיים את דרכו בהפועל כפר שלם בגלל מחלוקת בנוגע לרכש

עומר פרץ
עומר פרץ | אודי ציטיאט

לאחר שלושה מחזורים בלבד, הקבוצה מהמקום האחרון בלאומית נפרדה מהמאמן שמונה בחודש יוני האחרון. מהמועדון נמסר: "הוחלט על פרידה ברוח טובה עקב חילוקי דעות לגבי נושא החיזוק". שרון משען יעמוד על הקווים מחר

קבוצות: הפועל כפר שלם
(גודל טקסט)

זעזוע בהפועל כפר שלם: לאחר שהשיג נקודה אחת בשלושת המחזורים הראשונים בליגה הלאומית ולא הגיע להסכמות עם ראשי המועדון בנוגע לחיזוק הסגל, המאמן עומר פרץ סיים הבוקר (רביעי) את תפקידו בקבוצה, כשלושה חודשים בלבד לאחר שקיבל את התפקיד. שמו של דויד מרטן, שמשמש כמנהל המקצועי בשמשון כפר קאסם, כבר עלה. בינתיים, את המשחק מחר מול הפועל רמת גן ינהל עוזר המאמן, שרון משען.

לספורט1 נודע כי פרץ דרש בתוקף לחזק את הקבוצה, אולם ראשי המועדון הבהירו לו כי זה לא אפשרי מבחינה תקציבית. "עומר קיבל את כל מה שהוא רצה בקיץ", אמרו במועדון והוסיפו: "כנראה שהוא הבין שהוא טעה בבחירת השחקנים".

בהודעה מטעם הפועל כפר שלם נמסר: "לאחר פגישה שהתקיימה אמש בין יושב ראש הקבוצה אביחי יחיא למאמן עומר פרץ, הוחלט על פרידה משותפת וברוח טובה עקב חילוקי דעות בין הצדדים לגבי חיזוק הקבוצה. הפועל כפר שלם מאחלת לעומר פרץ הרבה הצלחה בהמשך דרכו ומודה לו על פועלו במועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי