נומביל חתם בהפועל ירושלים, שנפרדה בתיקו 0:0 מול נוף הגליל

קלייטוס נומביל | הפועל ירושלים, רשמי

הקשר הגנאי ששיחק אשתקד בספרטה פראג, שותף במשחק של קבוצת האוהדים, שנעצרה אחרי שני ניצחונות. הפועל ר"ג הביסה 1:3 את כפר שלם ועלתה למקום הראשון על חשבונה של רמה"ש שנוצחה 1:0 מול רעננה

(גודל טקסט)

רגע לפני שהכדורגל הישראלי יושבת מכל פעילות בעקבות הידוק הסגר, המחזור החמישי של הליגה הלאומית הושלם הערב (חמישי) עם שבעה משחקים. הפועל ירושלים שצירפה את הקשר הגנאי קלייטוס נומביל נפרדה ב-0:0 מול נוף הגליל, שרשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון. הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון ראשון העונה בזכות 0:1 על אום אל פאחם, הפועל רמת גן הביסה 1:3 את כפר שלם ועלתה לפסגה במקום רמת השרון שרשמה הפסד ראשון העונה, 1:0 להפועל רעננה.

נוף הגליל – הפועל ירושלים 0:0

מספר שעות לפני המשחק, הודיעו על הירושלמים על החתמתו של הקשר הגנאי בן ה-20, קלייטוס נומביל שהגיע מפ.צ. דרימס המקומית והושאל אשתקד בקבוצת הנוער של ספרטה פראג. הקשר גם נכלל בסגל של זיו אריה ועלה מהספסל בדקה ה-66. על כר הדשא אין יותר מדי מה לפרט בעקבות תיקו 0:0 משמים.

הפועל כפר שלם – הפועל רמת גן 3:1

מאמן העולה החדשה, עומר פרץ, עזב אתמול את תפקידו לאחר פתיחה מאכזבת שכללה שני הפסדים ותיקו. בלעדיו כפר שלם לא הראו שיפור ביכולת והובסו נגד הפועל רמת גן, שעלתה למקום הראשון בליגה. עומר בוארון (13, 39) כבש צמד עבור האורדונים, וובה בראון חתם (43).

הפועל אום אל פאחם – הפועל ראשון לציון 1:0

הקבוצה מעיר היין השיגה ניצחון ליגה ראשון בליגה על הקבוצה מהמגזר, אשר העלה אותה למקום ה-11 בטבלה. את השער הבקיע שחקן מחלקת הנוער רועי זריהן בן ה-18 בדקה ה-33. אום אל פאחם רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ובתום ההתמודדות פיטרה את המאמן אבי סבג.

הפועל רעננה – רמת השרון 0:1

כמו ראשון לציון, גם היורדת הטרייה מליגת העל רשמה ניצחון בכורה דווקא על רמת השרון החזקה שלא הפסידה בליגה ערב המחזור. את שער הניצחון כבש שחקן הרכש מהפועל פתח תקוה בנג'מין קוקו בדקה ה-77. יוגב לרמן הורחק בדקה ה-90 מנגד.

תוצאות נוספות

בית"ר תל אביב בת ים – הפועל עפולה 1:2

הפועל איכסל – הפועל עכו 2:3

כפר קאסם – נס ציונה 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי