מוטי איוניר סיכם עקרונית בהפועל אום אל פאחם

איוניר
איוניר | דני מרון

מאמן הפועל אשקלון לשעבר צפוי להתמנות רשמית ביממה הקרובה. יחליף את אבי סבג שפוטר עקב מחלוקות גדולות מול הנהלת הקבוצה. יו"ר המועדון: "שני הצדדים רוצים אבל עדיין אין סיכום סופי". ינסה להחזיר את דובב גבאי

(גודל טקסט)

מוטי איוניר סיכם עקרונית בהפועל אום אל פאחם. המאמן שירד בעונה שעברה לליגה א' עם הפועל אשקלון צפוי להתמנות ביממה הקרובה למועדון מהמגזר.

איוניר נפגש בימים האחרונים עם ראשי אום אל פאחם ובשלב זה קיימים פערים קטנים בין הצדדים. בקבוצה מעריכים כי המאמן ייענה למספר בקשות ויסכים לחתום. יו"ר המועדון מוחמד אבו שלמה: "איוניר הוא המועמד המוביל, אבל לימדו אותי בכדורגל שכל עוד זה לא חתום אז זה לא חתום. שני הצדדים רוצים אבל עדיין אין סיכום סופי".

כאשר המינוי יהיה רשמי, איוניר יחליף בתפקיד את אבי סבג, שפוטר רגע לפני ההשבתה של הליגה וזאת לאור מחלוקות גדולות מול הנהלת המועדון. לאחרונה הוצעו לאום אל פאחם מספר מועמדים נוספים, ביניהם סלאח חסארמה, שאף נוהל מולו מו"מ. גם מאמן הפועל כאוכב אדהם האדיה קיבל פנייה, אך לבסוף הוחלט ללכת על איוניר.

איווניר
איוניר. ימונה ביממה הקרובה למאמן אום אל פאחם | ערן לוף

איוניר ינסה להחזיר לקבוצה את החלוץ דובב גבאי, שעזב לאחר שני מחזורים וזאת לאחר עימות בינו לבין סבג. בנוסף, גבאי גם סיכם לאחרונה את תנאיו בשמשון כפר קאסם מליגה א', אך כעת ינסו באום אל פאחם להחזירו בכפוף לאישורו של איוניר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי