קבוצות הלאומית ישובו להתאמן בראשון, הליגה תחזור ב-2 בנובמבר

יואב תומר
יואב תומר | אריאל שלום

בשורות נהדרות לקבוצות ליגת המשנה, שיחזרו לשגרה כשהשחקנים והצוותים מחויבים בבידוד מחמיר, בדומה למתווה הקיים בליגת העל. גם קבוצות ליגה א' וליגת האנשים יחזרו להתאמן, כמו גם הארצית והלאומית בכדורסל

(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל שמחו לקבל ביום שלישי האחרון את הבשורה שיחזרו להתאמן, אך קבוצות הליגה הלאומית הרגישו מקופחות על כך שההחלטה לגביהן נדחתה ולא מעט שחקנים מליגת המשנה אף הביעו את מחאתם בנושא.

הבוקר (שישי) התבשרו גם קבוצות הליגה הלאומית כי הן רשאיות לחזור להתאמן החל מיום הראשון הקרוב (ה-18 באוקטובר), ומשחקי הליגה יחודשו ביום שני ה-2 בנובמבר. מדובר בבשורה גדולה ללא ספק, וגם כאן, כפי שקורה בליגת העל, השחקנים והצוותים מחויבים בבידוד מחמיר. מלבד הליגה הלאומית בכדורגל, גם קבוצות ליגה א', ליגת הנשים בכדורגל והלאומית והארצית בכדורסל קיבלו אישור לחזור להתאמן.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "קבוצות הליגה הלאומית חוזרות לאימונים ולפעילות. אני מודה למשרד הבריאות ולמשרד התרבות והספורט על שיתוף הפעולה בהחזרת פעילות הליגות המקצועניות. אני קורא לראשי קבוצות הליגה הלאומית, לצוותים המקצועיים ולשחקנים ודורש מהם לשמור באופן מחמיר על כללי הזהירות הנדרשים לרבות הבידוד הביתי של השחקנים והצוותים המקצועיים, באופן שיאפשר את המשך הפעילות. קבוצה שלא תשמר, צפויה לסנקציות כבדות וזאת בנוסף לפגיעה ספורטיבית בשל היעדר שחקנים ולכן על כל אנשי הקבוצה לנהוג באחריות רבה על מנת שהעונה תסתיים באופן ספורטיבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי