החלוץ דודו ביטון סיכם לעונה נוספת בהפועל עפולה

דודו ביטון
דודו ביטון | מאור אלקסלסי

החלוץ (32) שסייע לקבוצה להישאר בליגה אשתקד עם עשרה שערים, קיווה לחזור לליגת העל אך לאחר שלא קיבל הצעות החליט להמשיך בקבוצה של שלומי דורה. גם הקשר עמית מור חתם: "מגיע כדי להוכיח את עצמי ולעזור לקבוצה"

(גודל טקסט)

הליגה הלאומית תחזור לפעילות בשבוע הבא ובינתיים קבוצות רבות ממשיכות בבניית הסגל. מי שעשתה רכש גדול היא הפועל עפולה שהודיעה היום (שלישי) על החתמתו של החלוץ דודו ביטון בן ה-32, שהיה גורם חשוב בהשארת הקבוצה בליגה בעונה שעברה כשתרם עשרה שערים.

ביטון, לו עבר עשיר בליגת העל, סיים את חוזהו בקיץ וקיווה לשחק בליגה הבכירה אך אלה לא הגיעו. הוא היה מחוזר על ידי מספר קבוצות בליגה הלאומית, ביניהן הפועל נוף הגליל, אך לבסוף החליט להישאר בקבוצה של שלומי דורה בה סיכם עד לתום העונה. החלוץ שיחק בעבר במכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, הפועל פתח תקווה ואף במספר קבוצות מעבר לים כמו שרלואה, ויסלה קראקוב, סטנדרד ליאז' ואפואל ניקוסיה.

שחקן נוסף שחתם בעפולה הוא הקשר עמית מור, שהגיע בהשאלה מהפועל חדרה. מור אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף להפועל עפולה ואני בא כשחקן צעיר להוכיח את עצמי ולעזור לקבוצה". לאחר חמישה משחקים הקבוצה השיגה שלוש נקודות בלבד ומדורגת במקום ה-14.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי