התמריץ: קבוצות שישמרו על ההנחיות יקבלו מענק קורונה

ארז כלפון
ארז כלפון | דני מרון

לקראת חידוש הליגה הלאומית בשני נערך מפגש מיוחד באמצעות הזום. המועדונים שיעמדו בכללים יזכו ל-150 אלף ש"ח. כלפון: "יש חשיבות גדולה בכך שכל העוסקים בדבר יעזרו לסיים את העונה על כר הדשא"

(גודל טקסט)

לאחר הפסקה ארוכה, הליגה הלאומית תשוב לפעילות ביום שני, אז ישוחקו משחקי המחזור השישי. כרגע לא פחות מארבע קבוצות מוליכות את הטבלה עם עשר נקודות. לקראת חזרת הליגה, נערך היום (חמישי) מפגש זום של הקבוצות יחד עם מנכ"ל המנהלת ניקולס לב והמשנה למנכ"ל ניר ינקלביץ. במפגש הודגשה החשיבות של שמירה על ההנחיות למניעת הידבקויות בקורונה, כדי שהעונה תושלם כמתוכנן.

מעבר לכך, לקבוצות יהיה גם תמריץ כלכלי לעשות זאת. "תמריץ קורונה" בשווי 150 אלף שקלים יוענק לקבוצה שתעמוד בהנחיות המנהלת והרשויות בנוגע להתנהלות מול הנגיף הן על המגרש והן מחוצה לו.

ארז כלפון יו"ר מנהלת הליגות אמר בנושא: "אני רואה חשיבות גדולה בכך ששחקני, מאמני וקבוצות הליגה הלאומית, ייקחו בכובד ראש את ההנחיות שנועדו לכל העוסקים בענף כדי לסיים את העונה, ומבינים את החשיבות שבשמירה על הנחיות משרד הבריאות על מנת שנוכל לקיים את הליגה עד סופה. אני מקווה שכל הקבוצות יקפידו וישמרו על הנהלים וכך נסיים את הליגה בצורה ספורטיבית על כר הדשא".

ערן לוי ושחקני הפועל מרמורק | יוסי סוריק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי