חזרה לנצח: 0:3 להפועל רעננה על הפועל ירושלים

גל כהן
גל כהן | לירון מולדובן

היורדת מליגת העל קטעה רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון, הודות לשערים של אווקה אשטה (עצמי), רועי הרמן ואורי כהן. הפסד בכורה לקבוצה מהבירה

(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגה הלאומית נמשך הערב (שלישי) עם המשחק בין הפועל ירושלים להפועל רעננה, שבו היורדת מליגת העל קטעה רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון עם 0:3 על הקבוצה מעיר הבירה. שלוש הנקודות הקפיצו את רעננה למקום השמיני, אם כי הפועל ראשון לציון עלולה להוריד אותה משם, בהתאם לתוצאה שתשיג ביום שישי הקרוב. הירושלמים, מצדם, רשמו הפסד בכורה לעונת 2020/21, פספסו הזדמנות להתברג ברביעייה העליונה ונותרו במקום השישי.

השער הראשון נכבש בדקה ה-15, כאשר אווקה אשטה ניסה להרחיק כדור קרן והבקיע לשערו הוא. בדקה ה-39 רועי הרמן הכפיל את התוצאה בתום מהלך קבוצתי נהדר: חיים איצרין מסר ליואב תומר שהחזיר לו בעקב, המגן נכנס לרחבה והעביר את הרוחב להרמן, שהצטרף מהמרכז ושלח את זה פנימה. אורי כהן קבע את תוצאת הסיום עם השער השלישי בדקה ה-90.

המשחקים הבאים של שתי הקבוצות ייערכו ביום שני הבא. הפועל רעננה תקווה לייצר רצף ניצחונות ראשון לעונה זו כשתפגוש את אחי נצרת המדורגת מעליה בטבלה, בעוד הפועל ירושלים תתארח אצל הפועל אום אל-פאחם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי