איכסל טיפסה לפסגה, 1:1 בין ר"ג לנוף הגליל

שחקני הפועל איכסל חוגגים | חשבון הפייסבוק הרשמי של הפועל איכסל, חמודי חליילה

העולה החדשה מליגה א' המשיכה את הריצה הנהדרת עם 1:2 על כפר שלם ועלתה למקום הראשון בטבלה. סזאר ואביטן כבשו. הקבוצה של טסלפפה איבדה יתרון מוקדם נגד יריבתה לצמרת וסיימה בתיקו. 0:3 לבית"ר ת"א על רמה"ש

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה הלאומית יצא הערב (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. במוקד, הפועל רמת גן ונוף הגליל נפרדו בתיקו 1:1 מאכזב עבורן, כאשר במקביל הפועל איכסל רשמה ניצחון 1:2 על כפר שלם והפכה למוליכת הטבלה. בנוסף, בית"ר ת"א/בת-ים ניצחה 0:3 את הפועל רמת השרון. הפועל ראשון לציון והפועל עפולה נפרדו בניצחון דרמטי של הכתומים, הפועל עכו וכפר קאסם מפרדו בחלוקת נקודות.

הפועל כפר שלם – הפועל איכסל 2:1

קרב העולות החדשות לליגה הלאומית הסתיים עם מוליכת טבלת חדשה. הקבוצה של אלירן חודדה המשיכה את הכושר הנהדר שלה מתחילת העונה, רשמה ניצחון שלישי ברצף ועקפה את הפועל ר"ג בפסגה. כבר אחרי שש דקות של משחק איכסל הכריעה את ההתמודדות – בדקה השלישית חוליו סזאר הצליח למצוא את הרשת עם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה. שלוש דקות לאחר מכן כפר שלם נשארה בעשרה שחקנים לאחר שטל קדרון הכשיל את סזאר ברחבה. את הפנדל בעט טימור אביטן, שדייק לרשת ללא בעיות. אי שם בדקה ה-79 תומאס פרינס סובב כדור חופשי נהדר לחיבורים וצימק את התוצאה עבור כפר שלם, אך זה היה מאוחר מדי.

תוצאת מחצית הפועל עימאד אכסאל 2 : 0 הפועל כפר שלם

Posted by ‎هبوعيل عماد اكسال הפועל עימאד אכסאל‎ on Friday, November 6, 2020

הפועל נוף הגליל – הפועל רמת גן 1:1

שתי הקבוצות שפתחו את העונה בצורה הטובה נפגשו לקרב ישיר, אשר הסתיים ללא הכרעה. החניכים של עופר טסלפפה ידעו שאם הם מנצחים הם פותחים פער של שלוש נקודות מיריבתם בצמרת, וכבר בדקה השנייה הם מצאו את הרשת לאחר פנדל מדויק של מיקו ממן. בדקה ה-41, כאשר היה נדמה שר"ג תרד להפסקה ביתרון, יבגני ברקמן עלה גבוה בתוך הרחבה ונגח את שער השוויון המיוחל עבור נוף הגליל.

מיקו ממן | לילך וייס

בית"ר ת"א/בת ים – הפועל רמת השרון 0:3

במחזורי הפתיחה היה נדמה שהפועל רמת השרון תרוץ חזק בצמרת, אך לצערו של המאמן אורן רותם, הקבוצה שלו לא הצליחה לנצח כבר ארבעה משחקים רצופים. במשחק היום הם פגשו את בית"ר ת"א של עמיר נוסבאום, שהפסידה במחזור הקודם נגד הפועל ראשל"צ, אבל הערב היא כבר נראתה אחרת. זה התחיל בדקה ה-14 כאשר יניב מזרחי סיפק בעיטה אדירה לשער מ-18 מטרים ומצא את הרשת. כרבע שעה לאחר מכן רואן לנקסטר. בדקה ה-87 מזרחי השלים צמד במשחק עם פנדל מדויק וקבע את תוצאת המשחק.

תוצאות נוספות

הפועל עפולה – הפועל ראשון לציון 1:0

מ.ס כפר קאסם – הפועל עכו 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי